30 de septiembre de 2014

1 X 1 Jornada 2

No hay comentarios:
-Cescu. Segur. Tot i encaixar un gol quan l'equip havia ja aconseguit obrir la llauna, va mantenir l'equip en el partit amb un parell de parades de mèrit encara amb el 0 a 0, i també després amb l'1 a 1 Segona part tranquil que li permetre alliberar amb la pilota als peus entrenant el sumar-se a l'atac perquè l'equip atac amb 5. Ens serà molt útil quan els partits es compliquin. 

-Karlos. MVP. Poc més a dir. Defensa, puja a l'atac, assisteix i marca el gol que obre la llauna rival. Grandíssim partit. 

-Javi. Excedit. Va donar tot el que tenia i l'equip ho va agrair. Va acabar forçant la seva forma física més del que tenia mostrant el seu caràcter de no donar una per perduda tot de com vagi el partit. Gran actitud que ha de acomodar a les possibilitats físiques de cada setmana. 

-Vati. Comodí. Com sempre, partit total de Vati tant en defensa com en atac, adaptant-se al que l'equip necessitava en cada moment, i movent-se amb criteri on més se'l necessitava. 

-Charly. Crescut. La seva ment va molt més ràpid que el seu cos, però el cos comença a sincronitzar-se amb la ment i això es nota al camp. En bona línia però amb moltíssim camp de millora. 

-Johan. Minvat. La lesió de la setmana passada seguia present i això ho va notar Johan en el seu partit. Tot i això cal destacar la capacitat de patiment de Johan per donar relleu als companys quan els pulmons d'aquests ja no donaven de més. 

-Marc. Entonat. Després d'un inici dubitatiu, poc a poc va entonant la seva punteria per acabar el partit amb dos gols que ja el situen com copichichi de l'equip. El seu lloc. Els propers partits li consolidessin sens dubte en els números de l'any passat.

TWITTER @nasticdplastic
GOOGLE +

-Cescu. Seguro. A pesar de encajar un gol cuando el equipo había ya conseguido abrir la lata, mantuvo al equipo en el partido con un par de paradas de mérito aún con el 0 a 0, y también después con el 1 a 1. Segunda parte tranquila que le permitió liberarse con el balón en los pies entrenando el sumarse al ataque para que el equipo ataque con 5. Nos será muy útil cuando los partidos se compliquen.

-Karlos. MVP. Poco más que decir. Defiende, sube al ataque, asiste y marca el gol que abre la lata rival. Grandísimo partido.

-Javi. Excedido. Dio todo lo que tenía y el equipo lo agradeció. Acabó forzando su forma física más de lo que tenía mostrando su carácter de no dar una por perdida a pesar de cómo vaya el partido. Gran actitud que tiene que acomodar a las posibilidades físicas de cada semana.

-Vati. Comodín. Como siempre, partido total de Vati tanto en defensa como en ataque, adaptándose a lo que el equipo necesitaba en cada momento, y moviéndose con criterio donde más se le necesitaba.

-Charly. Crecido. Su mente va mucho más rápido que su cuerpo, pero el cuerpo empieza a sincronizarse con la mente y eso se nota en el campo. En buena línea pero con muchísimo campo de mejora.

-Johan. Mermado. La lesión de la semana pasada seguía presente y eso lo notó Johan en su partido. Aún así hay que destacar la capacidad de sufrimiento de Johan para dar relevo a los compañeros cuando los pulmones de estos ya no daban de más.

-Marc. Entonado. Tras un inicio dubitativo, poco a poco fue entonando su puntería para acabar el partido con dos goles que ya lo sitúan como copichichi del equipo. Su sitio. Los próximos partidos le consolidaran sin duda en los números del año pasado.

ENTRADES