10 de marzo de 2015

NOTICIES

No hay comentarios:
Després de diversos anys ranquejant pels camps per culpa d'una lesió de genoll mal curada, el passat 12 de Febrer, el dia que el Nastic debutava en la segona lliga del torneig i amb la moral pels núvols per tal d'aconseguir tots els títols en joc fins a final de temporada, el menisc intern de Charly va passar a millor vida truncant la trajectòria ascendent del defensa del Nàstic.
Afortunadament, els clars símptomes, la manca de dolor, l'experiència de la lesió anterior i la diligència de les mútues privades, van fer que el diagnòstic fos realitzat ràpidament permetent que només un parell de setmanes després de la lesió Charly passés de nou per quiròfan el passat 2 de març.
Era el punt d'inflexió per deixar enrere una setmana de molèsties i coixesa i iniciar el procés de recuperació.
Després de l'èxit de l'operació el passat 2 de Març i després d'una setmana de repòs, drogues, crosses i punts, aquesta setmana hem rebut la gran notícia que tot segueix bé i que és possible iniciar la recuperació muscular de la cama danyada.

Dimecres que ve, a les 20 hores, la cama dreta de Charly té una cita per iniciar de nou els moviments necessaris que permetran que, potser fins i tot abans de final de temporada, puguem a tornar a gaudir de la seva màgia sobre el terreny de joc.

TWITTER @nasticdplastic
GOOGLE +

Tras varios años renqueando por los campos por culpa de una lesión de rodilla mal curada, el pasado 12 de Febrero, el día que el Nastic debutaba en la segunda liga del torneo y con la moral por las nubes a fin de conseguir todos los títulos en juego hasta final de temporada, el menisco interno de Charly pasó a mejor vida truncando la trayectoria ascendente del defensa del Nastic.
Afortunadamente, los claros síntomas, la falta de dolor, la experiencia de la lesión anterior y la diligencia de las mutuas privadas, hicieron que el diagnóstico fuera realizado rápidamente permitiendo que sólo un par de semanas después de la lesión Charly pasara de nuevo por quirófano el pasado 2 de Marzo.
Era el punto de inflexión para dejar atrás una semana de molestias y cojera e iniciar el proceso de recuperación.
Tras el éxito de la operación el pasado 2 de Marzo y tras una semana de reposo, drogas, muletas y puntos, esta semana hemos recibido la gran noticia de que todo sigue bien y que es posible iniciar la recuperación muscular de la pierna dañada.

El próximo miércoles, a las 20 horas, la pierna derecha de Charly tiene una cita para iniciar de nuevo los movimientos necesarios que permitirán que, quizá incluso antes de final de temporada, podamos a volver a disfrutar de su magia sobre el terreno de juego.

ENTRADES