24 de octubre de 2014

CLASSIFICACIO I DADES LLIGA 1 JORNADA 6

No hay comentarios:
A la dreta links

TEMPORADA 13-14 (LLIGA 1)
Classificacio i dades lliga 
 ACTUALITZAT
Calendari
ACTUALITZAT
PICHICHIS HISTORIAL
ACTUALITZAT


TWITTER @nasticdplastic
GOOGLE +

CONVOCATORIA LLIGA 1 - JORNADA 7

9 comentarios:
NASTIC DE PLASTIC
vs
BOGARDES
DIJOUS, 30 OCTUBRE
A LES 21H
(convocatòria oberta fins
dimarts, 28  a les 15h)
CONVOCATS
-CHARLY
-KARLOS
-URI
-CESCU
-MARC
-VATI
-GUILLEM RIO
NO CONVOCATS
-JOAN
-JAVI
JUGADORS

PARTIT- LLIGA 1 JORNADA 6 ***KAMBRILS NEAR TO SALOU vs NASTIC DE PLASTIC***

No hay comentarios:

Res a dir a la derrota del Nàstic contra el Kambrils!!
Amb l'única baixa d'Uri, l'equip tornava a la competició després de la seva jornada de descans.
El partit va començar bé per a l'equip, que després d'un parell o tres d'arribades a la porteria del Kambrils, Karlos des del mig del camp, feia una magnífica assistència, marca de la casa, a la frontal de l'àrea en Marc, aquest amb un gran control, es va desfer del seu defensor i amb un bon xut, marcava el 0-1.
El Kambrils a la contra i aprofitant la seva velocitat, arribava amb facilitat a l'àrea i en 10 minuts, davant la falta de contundència del Nàstic i d'un Cescu poc encertat que podia haver fet alguna cosa més, van marcar 3 gols que deixaven el partit mig sentenciat.
I a pocs minuts per arribar al descans, 2 gols més del Kambrils, van deixar el partit vist per a sentència.
En l'última jugada de la primera part, Vati de falta, va aconseguir retallar un marcador que es veia impossible de remuntar a la segona.
A la represa, el Kambrils va sortir a defensar el marcador i va començar a jugar amb pilotes llargues creant poc perill, el Nàstic ho va aprofitar per jugar millor però no va poder aconseguir cap gol més.
La nota trista, va ser el pèssim arbitratge, que sense influir en el marcador, no va estar a l'altura ni gens afortunat en segons quines decisions i en no xiular certes infraccions, que va originar una petita enganxada entre el dorsal 7 del Kambrils, Carlos Abadias, ja reincident en provocacions i males formes quan s'ha enfrontat contra el Nàstic, amb un jugador de l'equip.
I la nota negativa, és que en Joan, es va ressentir dels seus problemes als abductors, que el deixaran 1 o 2 setmanes de baixa.
Derrota justa, a pensar en el partit de la setmana vinent contra els Bogardes, equip que sempre ha donat molta guerra al Nàstic, però l'equip lluitarà i ho donarà tot per aconseguir els 3 punts i no entrar en els llocs baixos de la classificació.
El Nàstic necessitarà molt probablement reforços per afrontar aquest partit, ja que a part de la baixa d'en Joan, comptarà també amb la d'en Cescu i Uri que és tota una incògnita.
 Charly el més segur, haurà de defensar la porteria.
TWITTER @nasticdplastic
GOOGLE +


Nada que decir a la derrota del Nàstic contra el Kambrils!!
Con la única baja de Uri, el equipo volvía a la competición después de su jornada de descanso.
El partido empezó bien para el equipo, que después de un par o tres de llegadas a la portería del Kambrils, Karlos desde el medio campo hacia una magnifica asistencia, marca de la casa, a la frontal de la área a Marc, este con un gran control, se deshizo de su defensor y con un buen chute, marcaba el 0-1.
El Kambrils a la contra y aprovechando su velocidad, llegaba con facilidad a la área y en 10 minutos, ante la falta de contundencia del Nàstic y de un Cescu poco acertado que podía haber hecho algo más, marcaron 3 goles que dejaron el partido medio sentenciado.
Y a pocos minutos para llegar al descanso, 2 goles más del Kambrils, dejaron el partido visto para sentencia.
En la ultima jugada de la primera parte, Vati de falta, consiguió recortar un marcador que se veía imposible de remontar en la segunda.
En la reanudación, el Kambrils salio a defender el marcador y empezó a jugar con pelotas largas creando poco peligro, el Nàstic lo aprovecho para jugar mejor pero no pudo conseguir ningún gol más.
La nota triste, fue el pésimo arbitraje, que sin influir en el marcador, no estuvo a la altura ni nada afortunado en según que decisiones y en no pitar ciertas infracciones, que origino una pequeña enganchada entre el dorsal 7 del Kambrils, Carlos Abadias, ya reincidente en provocaciones y malas formas cuando se ha enfrentado contra el Nàstic, con un jugador del equipo.
Y la nota negativa, es que Joan, se resintió de sus problemas en los abductores, que lo dejaran 1 o 2 semanas de baja.
Derrota justa, a pensar en el partido de la semana que viene contra los Bogardes, equipo que siempre ha dado mucha guerra al Nàstic, pero el equipo luchara y lo dará todo para conseguir los 3 puntos y no entrar en los puestos bajos de la clasificación.
El Nàstic necesitara muy probablemente refuerzos para afrontar este partido, ya que a parte de la baja de Joan, contara también con la de Cescu y Uri que es toda una incógnita. 
Charly lo más seguro, tendrá que defender la portería.

ENTRADES