6 de octubre de 2015

1 X 1 NASTIC DEPLASTIC vs NEW SIRIUS

No hay comentarios:
·Vati. Mossegador. Va transmetre a l’equip aquell punt de força que tot partit necessita, lluitant totes les pilotes i fent que la intensitat de l’equip anés en augment minut a minut fins a arribar al punt òptim que va finalment decantar el partir a favor del Nastic

·David. Adaptat. Tot i passar uns anys fora de l’equip, a la seva tornada es va demostrar que es un mes i que no necessitarà cap tipus d’adaptació. Va bregar en defensa com un més per mantenir a l’equip en el partit als moments mes complicats.

·Marc. Motivat. Va entrar amb molta força a la lliga demostrant que vol complir amb la responsabilitat de ser el golejador que l’equip necessita. Va obrir la llauna quan l’equip més ho necessitava marcant així el camí cap a la primera victòria.

·Uri. Segur. Va jugar un partit molt segur, sense arriscar gaires pilotes en la creació de joc y sacrificant-se quan calia en defensa. Va donar un pilar de recolzament a l’equip a l’hora de crear joc que a la segona part es va finalment convertir en una gran victòria.

· Joan. Accelerat. Va jugar un partit en la seva línia física, lluitant totes les pilotes, sacrificant tot el que calia per ajudar a l’equip i buscant sempre la millora continua de tots abans que la pròpia. La idea es correcte, però cal més tranquil·litat.

·Charly. Confiat. Tot i un inici força dubitatiu, va anar agafant confiança en el seu genoll i, a mida que aquest responia, anava agafant confiança i entrant al partir per acabar completant un partit complert en defensa. Debut correcte després de l’operació.

·Karlos. Llençat. Sembla que l’estiu no hagi passat per les seves cames i va jugar al mateix nivell d’excel·lència en el que va acabar l’any passat. El gol que posava l’equip per davant a l’equip demostra aquest nivell. Esperem que l’equip es posi a to.

·Cescu. Tranquil. Va començar una nova temporada, una nova vida de tranquil·litat sota pals mostrant una serenitat bàsica en tot gran porter que només va trontollar amb alguna tímida protesta cap al final del partit. Molt bon inici de temporada.

TWITTER @nasticdplastic
GOOGLE +
INSTAGRAM

·Vati. Mordedor. Transmitió al equipo aquel punto de fuerza que todo partido necesita, luchando todos los balones y haciendo que la intensidad del equipo fuera en aumento minuto a minuto hasta alcanzar el punto optimo que permitió conseguir la victoria.

·David. Adaptado. A pesar de reaparecer tras varios años, en su vuelta demostró ser uno más del equipo que no necesitará adaptación alguna. Luchó en defensa como uno más para mantener al equipo en el partido en los momentos más complicados.

·Marc. Motivado. Entró en la liga con mucha fuerza demostrando que quiere asumir la responsabilidad de ser el goleador que el equipo necesita. Abrió la lata cuando más importante era marcando así el camino del Nastic hacia la primera victoria.

·Uri. Seguro. Jugó un partido muy seguro, sin arriesgar valones en la creación de juego y sacrificándose en defensa cuando hacía falta. Proporcionó al equipo un pilar de apoyo sobre el que crear juego, que en la segunda mitad se convirtió en una gran victoria.

·Joan. Acelerado. Partido en su línea física, luchando todos los balones y sacrificándose todo lo necesario en busca siempre de la mejora continua de todo el grupo por encima de la propia. La idea es correcta pero necesita mayor serenidad en la ejecución.

·Charly. Confiado. A pesar de un inicio dubitativo, fue cogiendo confianza en su rodilla y, a medida que esta respondía, se iba encontrando más cómodo en el partido para realizar finalmente un partido muy completo. Debut correcto después de la operación.

·Karlos. Lanzado. Parece que el verano no haya pasado por sus piernas i jugó al mismo nivel de excelencia con el que acabo el año pasado. El gol que ponía al equipo por delante demuestra este nivel. Esperamos que el resto del equipo se ponga a tono.

·Cescu. Tranquilo. Comenzó una nueva temporada, una nueva vida de tranquilidad bajo palos mostrando una serenidad básica en todo gran portero que solo tambaleó en alguna tímida protesta cerca del fin del partido. Muy buen inicio de temporada.

ENTRADES