24 de noviembre de 2015

1X1 Jornada 8

No hay comentarios:
Charly. Higuita. Va buscar ajudar a l’equip en la creació sortint a jugar amb els peus des del començament. Porter improvisat per el partit, no va poder fer gaire més als gols en contra tot i que la seva aportació en la construcció tampoc passarà a la historia. Potser massa agosarat en les seves sortides, va tenir l’ultima jugada del partit en atac i va mantenir sempre la fe en la remuntada.

Vati. Líder. A cada pilota que tocava intentava generar una bona opció en atac per l’equip. Va agafar la tutela creadora d’un equip minvat d’idees i poc a poc va anar aconseguint que l’equip es centrés i comencés a generar ocasions. Potser l’hi va faltar una mica de calma en alguna jugada per adequar-se a la velocitat de la resta de l’equip, molt més lent que ell en la recuperació.

David. Generós. Amb el marcador molt advers, les tasques defensives en les que es especialista van passar a segon pla. Va saber adaptar-se a aquesta situació jugant en atac amb generositat amb l’equip, tallant quan calia, pujant la banda per obrir joc i baixant a tope a defensar per recuperar ràpidament les jugades rivals i tornar a començar. Bon partit d’equip.

Johan. Defensiu. Cap creu al paper de Johan en defensa. L’hi va costar una mica canviar el xip per arriscar més en atac quan la defensa ja no era important atès del marcador i de la posició ultradefensiva del rival. Va jugar amb la calma dels grans jugadors tècnics precisament el dia que l’equip més necessitava la seva velocitat e improvisació en atac.

Marc. Ferit. Es va deixar la pell, mai millor dit, suant sang per tal de portar l’equip cap a la victòria. Envejable esperit de lluita i pundonor que el van fer creure que era possible fins que el seu genoll va dir prou. No va ser el seu dia, però es clar que amb aquesta actitud sobre el camp temps millor arribaran i serà el líder que el Nastic necessita per revalidar els èxits del passat.

Guillem. Ariet. Va trobar el seu lloc al partit quan l’equip necessitava ser constant en atac per buscar uns gols que van trigar massa en arribar. Va saber rebre d’esquena i va aguantar la pilota per buscar opcions de gol però no va rebre recolzament dels companys per a poder acabar les jugades. Va coordinar-se amb els companys en defensa per cobrir les carències en aquest aspecte.

Uri. Puntal. Feina fosca la que cada setmana fa Uri buscant i trobant a cada jugada la seva posició al camp per cobrir la necessitat puntual que en cada moment té l’equip. Es un puntal bàsic per l’organització del grup tant en atac com en defensa, mantenint sempre la seva posició i construint a partir d’ella. L’equip reclama un pas endavant de l’Uri per convertir-se en figura.

TWITTER @nasticdplastic
GOOGLE +
INSTAGRAM

Charly. Higuita. Buscó ayudar al equipo en la creación saliendo a jugar con los pies desde el comienzo. Portero improvisado para el partido, poco pudo hacer en los goles en contra aunque su aportación en la construcción tampoco pasará a la historia. Quizá demasiado temerario en sus salidas, tuvo la última jugada del partido en ataque y mantuvo siempre la fe en la remontada.

Vati. Líder. En cada pelota que tocaba intentaba generar una buena opción en ataque para el equipo. Cogió la tutela creadora de un equipo mermado de idees y poco a poco fue consiguiendo que el equipo se concentrara i generara ocasiones. Quizá le faltó un poco de calma en alguna jugada para adecuarse a la velocidad del resto del equipo, más lento que el en la recuperación.

David. Generoso. Con el marcador muy adverso, el trabajo defensivo en el que es especialista pasó a segundo plano. Supo adaptarse a esta situación jugando en ataque con generosidad con el equipo, cortando cuando podía, subiendo por banda para abrir juego i bajando a tope parara recuperar rápidamente las jugadas rivales y volver a comenzar. Buen partido de equipo.

Johan. Defensivo. Ninguna cruz al papel de Johan en defensa. Le costó un poco cambiar el chip para arriesgar mas en ataque cuando la defensa ya no era importante visto el marcador y el cerrojo defensivo del rival. Jugó con la calma de los grandes jugadores técnicos precisamente el día en el que el equipo más necesitaba su velocidad e improvisación en ataque.

Marc. Herido. Se dejó la piel, nunca mejor dicho, sudando sangre para guiar al equipo hacia la victoria. Envidiable espíritu de lucha y pundonor que lo hicieron creer que era posible hasta que su rodilla dijo basta. No fue su día, pero está claro que con esta actitud sobre el campo mejores tiempos llegarán y será el líder que el Nastic necesita para revalidar los éxitos del pasado.

Guillem. Ariete. Encontró su sitio en el partido cuando el equipo necesitaba ser constante en ataque para buscar unos goles que tardaron demasiado en llegar. Recibió de espalda y aguantó la pelota para buscar opciones de gol pero no recibió apoyo del equipo para acabar las jugadas. Se coordinó bien en defensa con los compañeros para cubrir sus carencias en este aspecto.

Uri. Puntal. Trabajo oscuro el que cada semana hace Uri buscando y encontrando siempre su posición para cubrir la necesidad puntual que en cada momento tiene el equipo. Es un puntal básico en la organización del grupo tanto en defensa como en ataque, manteniendo siempre su posición y construyendo desde ella. El equipo le reclama un paso adelante para convertirse en figura.

ENTRADES