10 de octubre de 2014

CLASSIFICACIO I DADES LLIGA 1 JORNADA 4

No hay comentarios:
A la dreta links

TEMPORADA 13-14 (LLIGA 1)
Classificacio i dades lliga 
ACTUALITZAT
Calendari
ACTUALITZAT
PICHICHIS HISTORIAL
ACTUALITZAT


TWITTER @nasticdplastic
GOOGLE +

CONVOCATORIA LLIGA 1 - JORNADA 5

DIJOUS, 16 OCTUBRE
JORNADA DE DESCANS NASTIC

PARTIT- LLIGA 1 JORNADA 4 ***VIA FORA vs NASTIC DE PLASTIC***

No hay comentarios:
Segona derrota del Nàstic, aquest cop contra el Via Fora, el deixa a la zona mitjana de la classificació amb 6 punts de 12 possibles.
Poca cosa a dir, derrota merescuda en un partit dolent de tot l'equip, que encara que ganes no li van faltar, no va ser capaç d'entrar dins del partit i va ser superat per un Via Fora molt intens.
Durant la primera part el Nàstic va tenir 3 ocasions de gol, però el porter rival va salvar al Via Fora, just abans per al descans, els locals recuperaven la pilota per marcar el 1-0.
A la segona part, a l'equip li continuava faltant una mica d'espurna, però a 8 minuts per al final, després d'un servei de banda, en una jugada tonta, va poder empatar.
Però en la següent jugada, el Via Fora aconseguia el definitiu 2-1 pujant per la banda esquerra i fent la passada de la mort al mig.
El Nàstic no va saber reaccionar i amb aquest marcador va finalitzar el partit.

Estem al principi de temporada, partits dolents l'equip tindrà més d'un, però es perdi, es guanyi, es jugui bé o malament, aquest grup és molt gran, a poc a poc l'equip millorarà en tots els aspectes i com sempre al final de temporada serà tot positiu.

TWITTER @nasticdplastic
GOOGLE +

Segunda derrota del Nàstic, esta vez contra el Via Fora,  lo deja en la zona media de la clasificación con 6 puntos de 12 posibles.
Poca cosa que decir, derrota merecida en un partido malo de todo el equipo, que aunque ganas no le faltaron no fue capaz de entrar dentro del partido y fue superado por un Via Fora muy intensoo.
Durante la primera parte el Nàstic tubo 3 ocasiones de gol, pero el portero rival salvó al Via Fora, justo antes para el descanso, los locales recuperaban la pelota para marcar el 1-0.
En la segunda parte, al equipo le continuaba faltando un poco de chispa, pero a 8 minutos para el final, después e un saque de banda, en una jugada tonta, pudo empatar.
Pero en la siguiente jugada, el Via Fora conseguía el definitivo 2-1 subiendo por la banda izquierda y haciendo el pase de la muerte al medio.
El Nàstic no supo reaccionar y con este marcador finalizo el partido.

Estamos al principio de temporada, partidos malos el equipo tendrá más de uno, pero se pierda, se gane, se juegue bien o mal, este grupo es muy grande,  poco a poco el equipo mejorara en todos los aspectos y como siempre al final de temporada será todo positivo 

ENTRADES