6 de octubre de 2014

1 X 1 Jornada 3

No hay comentarios:
-Karlos * ASSEGURANÇA * Com ho nomenaria el gran periodista Andrés Montes, el "Humphrey Bogart" del Nàstic, un partit més, va tocar, va organitzar, va manar i va deixar detalls de la seva qualitat i veterania sobre el terreny de joc, fent passades de fantasia i impossibles de les que ens té acostumats.

-Joan * COMUNICATIU * Durant tot el partit es va mostrar molt participatiu en el joc i comunicatiu amb els seus companys. Va ajudar i lluitar tant en defensa com en la davantera i la seva recompensa va arribar marcant el gol de l'empat que va facilitar la remuntada de l'equip.

-Vati * POLIVALENT * Amb les seves carreres i intensitat, va ser clau en atac, encara que no va marcar, el primer gol va arribar gràcies a un xut seu que el porter no va blocar i va assistir  al tercer, en defensa com sempre lluitador i contundent

-Uri * ESTRENA * Per ser el seu primer de la temporada, va realitzar un partit bo, amb una mica menys de ritme que els seus companys, en defensa va ser un mur tallant pilotes i aguantant el rival amb fermesa i en atac va estar molt participatiu.

-Javi * EMPENTA * Ho va donar tot com sempre, darrere perfecte i davant lluitador. El seu golàs des de fora de l'àrea va ajudar a l'equip per consumar la remuntada i trobar tranquil·litat al marcador. Cada setmana es troba millor sobre el terreny de joc i l'equip ho nota.

-Marc * DESENCERTAT * No va ser una bona nit per al gran davanter de l'equip, tot i tenir moltes oportunitats de gol, no hi havia manera que la piloteta entrés. A mesura que passaven els minuts l'ansietat feia efecte en el seu joc, però els seus companys en tot moment el van animar, fins que va poder marcar el 3 gol de l'equip i treure's la mala espina.


Javi Rio * REFORÇ * Gràcies a la seva participació, l'equip es va assegurar tenir la porteria ben coberta amb la baixa de Cescu. Tot i el gol encaixat en el qual no va poder fer res per evitar-ho, el poc perill que va tenir el va resoldre a la perfecció. Com sempre un plaer poder comptar els reforços dels germans Rio.

TWITTER @nasticdplastic
GOOGLE +

-Karlos *SEGURO* Como lo nombraría el gran periodista Andrés Montes, el "Humphrey Bogart" del Nàstic, un partido más, tocó, organizó, mandó y dejó detalles de su calidad y veteranía sobre el terreno de juego, haciendo pasadas de fantasía e imposibles de las que nos tiene acostumbrados.

-Joan *COMUNICATIVO* Durante todo el partido se mostró muy participativo en el juego y comunicativo con sus compañeros. Ayudó y luchó tanto en defensa como en la delantera y su recompensa llego marcando el gol del empate que facilitó la remontada del equipo.

-Vati *POLIVALENTE* Con sus carreras e intensidad, fue clave en ataque, aunque no marcó, el primer gol llego gracias a un disparo suyo que el portero no blocó y asistió para el tercero, en defensa como siempre luchador y contundente.

-Uri *ESTRENO* Por ser su primero de la temporada, realizó un partido bueno, con un poco menos de ritmo que sus compañeros, en defensa fue un muro cortando balones y aguantando al rival con arraigo, en ataque estuvo muy participativo.

-Javi *BRÍO* Lo dio todo como siempre, atrás perfecto y delante luchador. Su golazo desde fuera del área ayudo al equipo para consumar la remontada y encontrar tranquilidad en el marcador. Cada semana se encuentra mejor sobre el terreno de juego y el equipo lo nota.

-Marc *FALLON* No fue una buena noche para el gran delantero del equipo, a pesar de tener muchísimas oportunidades de gol, no había manera que la pelotita entrase. A medida que pasaban los minutos la ansiedad hacía mella en su juego, pero sus compañeros en todo momento lo animaron hasta que pudo marcar el 3 gol del equipo y sacarse la mala espinita. 


-Javi Rio*REFUERZO*Gracias a su participación, el equipo se aseguró tener la portería bien cubierta con la baja de Cescu. A pesar del gol encajado en el que no pudo hacer nada para evitarlo, el poco peligro que tuvo lo resolvió a la perfección. Como siempre un placer poder contar los refuerzos de los hermanos Río.



ENTRADES