5 de noviembre de 2015

Jornada 5 - 1X1 - NASTIC DE PLASTIC vs ATH.BEEFEATER

No hay comentarios:
Vati
Percutor
Va poder jugar lliure en atac sent un digne davanter per un equip minvat en aquesta demarcació. Partit molt còmode al no necessitar sacrificar-se en defensa com passa en altres partits.

Karlos
Segur
Partit sense grans exigències defensives que van ajudar al Karlos a fer un partit perfecte en defensa i poder a més aportar la seva visió de joc en atac i en la sortida de l’equip.

Joan
Sacrificat
Va ser el segon defensa en moltes parts del partit sacrificant-se així en pro de l’equip. Partit segur en defensa i en la sortida de la pilota que va culminar amb bones pujades en atac.

Cescu
Ràpid
Partit genial sota pals traient un parell de mans increïbles mostrant un reflexos digne dels millors. Va mostrar a més certa confiança per jugar amb els peus quan calia. Es molt bon camí.

Marc
Ariet
Amb l’absència del Uri, es va convertir en l’única referencia de l’equip en atac i va saber ajudar perfectament a uns companys que miren més enrere que endavant.

David 
Entonat
Com a tot l’equip, la feblesa del rival l’hi van permetre jugar un partit molt tranquil que va servir per guanyar minuts en companyia de l’equip. Primer partit 100% integrat en el grup sobre el camp.

Charly
Crescut
Un dels millors partits de Charly amb la elastica verda aquesta temporada. Se'l va veure segur, concentrat i va ser referent en la defensa.
Es va atrevir fer de "Humphrey Bogart" realitzant assistències rotllo Karlos.


TWITTER @nasticdplastic
GOOGLE +
INSTAGRAM

Vati
Percutor
Pudo jugar libre en ataque siendo un digno delantero para un equipo mermado en esta demarcación. Partido muy cómodo al no necesitar sacrificarse en defensa como pasa en otros partidos.

Karlos
Seguro
Partido sin grandes exigencias defensivas que ayudó a Karlos a hacer un partido perfecto en defensa y a poder además aportar su visión de juego en ataque y en la salida del equipo.

Joan
Sacrificado
Fue el segundo defensa en muchas partes del partido sacrificándose así en pro del equipo. Partido seguro en defensa y en la salida del balón que culminó con buenas subidas en ataque.

Cescu
Rápido
Partido genial bajo palos sacando un par de manos increíbles mostrando unos reflejos dignos de los mejores. Mostró además cierta confianza para jugar con los pies cuando fue necesario. Buen camino.

Marc
Ariete
Con la ausencia de Uri, se convirtió en la única referencia del equipo en ataque y supo ayudar perfectamente a unos compañeros que miran más hacia atrás que hacia delante.

David
Entonado
Como todo el equipo, la debilidad del rival le permitió jugar un partido muy tranquilo que sirvió para ganar minutos en compañía del equipo. Primer partido 100% integrado en el grupo sobre el campo.
Charly
Crecido
Uno de los mejores partidos de Charly con la elastica verda esta temporada.Se le vio seguro, concentrado y fue referente en la defensa.
Se atrevió hacer de "Humphrey Bogart" realizando asistencias rollo Karlos.

ENTRADES