30 de septiembre de 2007

CONVOCATORIA DIMECRES 3 OCTUBRE

CONVOCATORIA
DIMECRES 3 D´OCTUBRE A LES 21:10
debut del Nastic de Plastic.Sobre tot, comfirmeu si vindreu a no en aquest Blog, no via e-mail, com a molt tard fins dimarts a la nit, Dimecres 3 penjare la convocatoria definitiva
El dia del partit, per anar be, podriam quedar a les 20:45 a l´entrada del camp. Un cop entreu dins l´Escola Pia, el camp esta situat al fons a l´esquerra.
Dins del complex hi ha parking de motos i cotxe.
Adjunto planol de com arribar a l´Escola Pia i link del mateix





13 comentarios:

Anónimo dijo...

compteu amb mí!

Anónimo dijo...

confirmat que vinc

Anónimo dijo...

Markis alias 'graellinho' serà dimecres al terreny de joc disposat a tot-menys rollos raros a les dutxes morenet-

si yu

Anónimo dijo...

Jo tamé vinc!!

Vols dir que cal que t'auto-responguis?

Anónimo dijo...

Compteu amb les meves cames llargues!

I cal que insisteixis en què només responguem a través del blog???

Apa!

S.

Anónimo dijo...

NATURALMENT QUE VINDRE

ROCO, JA VEURAS QUE PER MOLT QUE HO REPETEIX, MES D´UN NO CONTESTARA I ALGUN DIA ENS TROBAREM QUE ENS FALTARA GENT.
LA GENT JA SAP EL QUE HI HA, I AL QUI NO LI AGRADI COM PORTO LO DEL FUTBOL QUE M´HO DIGUI I QUE HO PORTI UN ALTRE, PER MI CAP PROBLEMA.

BERNI, JO TAMBE CONSTESTO PER DONAR EXEMPLE

Anónimo dijo...

ei tius, jo també vinc, que algú ha de distribuir el joc de l'equip, jejeje
però no sé si el blog accepta les meves respostes

Anónimo dijo...

ah!! veig que sí, menys mal. pues eso, ens veiem dimecres i a mi si us sembla bé m'agradaria estar al mig, no només al camp sinó també a les dutxes.
visca l'espanyol i visca el nastic
U

Anónimo dijo...

conteu amb un desfensa italià amb l'estil del bogarde, un boemi incompres del futbol

Anónimo dijo...

Ep, negritu, hi hagi pau.

Ja saps que m'encanta com portes l'equip...

Però sobretot, a veure si amb el blog aconseguim que no ens col·lapsis el nostre mail.

Apa!

Anónimo dijo...

epa peñita
jo en principi vinc, pero eencara estic en fase de recuperacio d'una maleida grip, i no es del tot segur encara.
com k veig k de moment ens apuntem tots no crec k hi hagi problema en k ho confirmi dema a la nit o dimecres mati no cescu??
apa doncs
salut, birres i petes

Anónimo dijo...

confirmat!

Anónimo dijo...

Confirmo assist�ncia

ENTRADES