21 de octubre de 2007

EN ROCO S´ENS CASA


7 comentarios:

Anónimo dijo...

Osti, mai m'hauria pensat que compartiríem portada amb la Leticia, tu!

Tres periodistes al Lecturas...

Això del blog ja supera de llarg lo esportiu...

Anónimo dijo...

MOLT B NENE I APROFITO PER FER PUBLICITAT SI NECESSITES FOTÒGRAF I VÍDEO JA HO SAPS!

Anónimo dijo...

FELICITATS NANO!!! JA ENS CONVIDARÀS A LA TEVA FARRA !! SALUT

Anónimo dijo...

FELICITATS ROCCO!!!!! (I ANNA!!!!)

m'agrada veure que els nostres jugadors no només triomfen a dins la pista!!!!!!!

I després de la boda ja saps, a tenir criatures, que hem de fer cantera!!!!!!!!

Visca el nastic

Anónimo dijo...

i jo no és que vulgui insinuar res ni crear mals rotllos als que tenen parella, però el masi, a més a més de poder fer el video i les fotos, també té uns coitactes molt interessants per la despedida de solter!!!!!

no sé si m'enteneu... jajajaja

Anónimo dijo...

vale, aquest últim missatge l'ha escrit el meu costat fosc!!!!!

perdoneu, però és que no sempre sé controlar-lo!!!!

Anónimo dijo...

felicitats Roco!!!
cuidat pq despres de casat apareix la panxeta de xorizitos,tapitas i varis i per panxeta ja tenim la del cescu (el nostre Buda particular)

ENTRADES