16 de noviembre de 2007

CONVOCATORIA NASTIC DE PLASTIC vs BALSA BETA 8 jornada

DIMECRES, 21 A LES 20:15
SI DIMECRES SOM TOTS I EN JOAN VE A VEUREN´S PODRIEM FER LA FOTO D´EQUIP D´AQUESTA TEMPORADA
DIMARTS 20 AL MATI PENJARE LA CONVOCATORIA DEFINITIVA, SI US PLAU SIGUEU SERIOS I CONTESTEU. NO PENSO ANAR DARRERA LA GENT, QUE NO HAGI CONTESTAT, DILLUNS A LA NIT QUAN FACI LA CONVOCATORIA, NO S´EL CONVOCARA I NO JUGARA I BUSCARE A GENT PER COBRIR.
A VEURE SI PODEM TINDRE UNA CONVOCATORIA RELAXADA

MIREU AQUEST VIDEO GENTILESA D´EN JOAN

15 comentarios:

Anónimo dijo...

EL PORTER TITULAR NATURALMENT QUE VINDRA

Anónimo dijo...

i el de la peña també

Anónimo dijo...

molt maco el video, però si mireu el principi veureu que el marc posa la cama molt fluixeta i per això li prenen... jejeje

de fet es veu com es fa mal al peu esquerre en el segon toc de baló després del pase del vati...

però bueno, un gol de jugada ben maco, a veure si també els feu quan hi soc jo

uri

Anónimo dijo...

Jo segueixo amb la tendinitis, esquinç, quiste... encara no ho sé,estoy en ello, al genoll. Per tant, sóc baixa.

Q vagi molt bé el proper partit!

Anónimo dijo...

Gran vídeo!
Molt bé, Joan, ja veig que tens olfacte periodístic i que vas posar-te a gravar quan hi va haver la millor jugada del partit.

Jo també vindré al partit contra aquesta del Balsa Betamax o no sé què.

Apa!

Anónimo dijo...

en gufai tb ve.

Anónimo dijo...

molt be el video.
molt be la tornada del blog.
confirmo assistència.vagi b

Anónimo dijo...

Ep! Jo també vinc!

Molt bé Joan! Crec que l'única jugada que varem fer durant el partit la vas gravar. La veritat m'ha molat aquest video. A veure si en podem fer més.

Anónimo dijo...

CONFIRMAT!

Anónimo dijo...

COMFIRMO LA MEVA ASISTENCIA

Anónimo dijo...

Jo també vindré!

Que ja va sent hora que caigui la tercera victòria de la temporada!

Molt bé el video! El problema es que ara els rivals intentaràn frenar els nostres letals atacs estudiant la jugada una i altra vegada.

Fins dimecres, pantástics!

Anónimo dijo...

bon remat del vati!


no poso la cama pq en realitat el defensa me la treu al intentar regat però la sort és que el vati va estar atent...

remat perfecte,

m´s jugades d'aquestes per al proper partit

bon enregistrament, en volem més

Anónimo dijo...

jo vindré el dimecres si no em putegen. Tinc reunió dijous i si ho tinc enllestit bé... si no....

en fi si que vinc però potser tinc problemes de darrera hora, en qualsevol,cas aviasaria al mister.


abraçada i com deia; volem més videos de l'estil a veure si amb més i encara millors gols!

salut a tots!

marc, markis, the 4th

Anónimo dijo...

Iep! bueno va, buenooo ... vindré a gravar el proper partit! Premo el "rec", me'n vaig a fer un coffe i llestos, que fot un fred que pela,... no??? hehe

Vinga doncs, no sigui més dit i a veure si marqueu un gol marca de la casa! ;-)

Anónimo dijo...

soc el mohama i vindré per còrrer

ENTRADES