24 de enero de 2008

CONVOCATORIA NASTIC vs ICE CREAM

DIMECRES, 30
A LES 22:00 h
NOMES HAN CONTESTAT 8 DE 12
6 COMFIRMATS
1 BAIXA
1 DUBTE
4 QUE NO HAN CONTESTAT
HI HA TEMPS FINS LES 18 h
*DILLUNS, 28 A LES 18 DIA Y HORA MAXIMA PER FER LA CONVOCATORIA
*DIMARTS, 29 ES PENJARA LA CONVOCATORIA DEFINITIVA
*SI EL MATEIX DIA DEL PARTIT NO PODEU VENIR, SI US PLAU TRUQUEU-ME O ENVIEU-ME UN SMS A MI I SI POT SER AMB TEMPS PER SI TINGUES QUE PARLAR AMB CATALONIA SPORTS PER PORTAR ALGU DE FORA
*A VEURE SI PODEU COLABORAR UNA MICA, JA QUE COM SERE BAIXA PER L´OPERACIO DE LA GEMMA, SERIA INTERESSANT NO PATIR PER LA CONVOCATORIA
*I SI SU PLAU AVISEU SI NO PODEU VENIR, NO FEU LA PUTADA I ALMENYS AVISEU

12 comentarios:

Anónimo dijo...

SERE BAIXA, JA QUE EL MATEIX DIA DEL PARTIT OPERAN A LA GEMMA

SORT I A VEURE SI ACABEM AMB VICTORIA LA LLIGA

Anónimo dijo...

sere baixa ja que juga el Barça i tindre que estar treballant

Anónimo dijo...

vindré!

Anónimo dijo...

jo vindré!

HEm de guanyar per nassos! Sino, encara podem acabar últims.

A per totes!

Anónimo dijo...

Si que vinc!!

Anónimo dijo...

Jo també m'apunto!

Anónimo dijo...

jo soc dubte, ja que tinc examen dijous i depen de com ho portem podre vindre o no.
mirare de tornar a informar dimarts a la tarda.
saluti!!

Anónimo dijo...

Ei pitxilles. rectificar es de savis i posar un partit del barça a les 10 de la nit es una putada...he parlat amb el Jan i l'he convençut de jugar el dijous, o sigui que dimecres estare al partit.
No tinc cap problema de que es fiki el Rocco, si vols fem mitja part per cap.
fins dimecres

Anónimo dijo...

confirmat!

Anónimo dijo...

De porter o de defensa trenca-cames, compteu amb mi.

Anónimo dijo...

jo no puc,

sopar de despedida del meu germà que se'n va cap a brasil a fer "d'ojeador" per possibles futurs fitxatges.

Ens veiem a la segona lliga

uri

Anónimo dijo...

Markis hi serà amb ganes i esperant no haver de ser porter però per l'equip, el capità i l'honor de la seva femella.... allí hi seré.

Marc.-

ENTRADES