17 de enero de 2008

HALL OF FAME jornada 16

HI HA TEMPS PER VOTAR FINS DIMARTS A LA TARDA, A VEURE SI REBEM MES NOMINACIONS
A VEURE SI AQUESTA SETMANA DEIXEU MES NOMINACIONS, L´ANTERIOR NOMES VAN VOTAR JORDI, ANONIM I CESCU
AQUESTA JORNADA COM HAN PASSAT MOLTES COSES PER POGUER VOTAR PROPOSSO FER 2 NOMINACIONS PER PERSONA.
LES MEVAS SON LES SEGUENTS:
1- NOMINO EN ROCO PER "ELS MEUS PENALS SON DE LLIBRE"
2- NOMINO EN MARKIS I L´ENCARREGAT DEL SAHARI PER "EL POSTRE TE LO DOY YO.... TOMA CHOCOLATE"

5 comentarios:

Anónimo dijo...

jo nomino al chocolate sehari, que com sabem tots, te pone como un ferrari..
segona nominacio al golaç d'en markis, casi mes dificil que un gol olimpic. (per mi el millor k va de temporada)

Anónimo dijo...

Jo estic amb en Roger i nomino:

1- com a gol de la Jornada, el gol d'en Markis.
2- I pel surrealisme de l'escena, nomino els "Postres Sehari"

I faig menció al retorn del Joan.

Anónimo dijo...

fàcil:

1.- el gol del marc, llàstima que no l'hagi marcat el ronnie o el messi, perquè llavors seria un golàs, jejeje.

2.- Cescu: mai t'havia vist parar tantes coses tant difícils

i en el sentit negatiu nomino:

1.- A mi mateix: per lesionar-me sol, al més vell i pur estil etoó

2.- Cescu: per posar aquesta merda de codi secret que fa encara més laboriós penjar un missatge en el blog!!!!

uri

Anónimo dijo...

Hola!

Veig que ja m'accepta els meus comentaris.

Òbviament, voto per Postres Sehari.

Boníssim.

Anónimo dijo...

vots per:
-les parades del Fran (el noi de l'hospi)
-golas del Marc

ENTRADES