29 de abril de 2008

ASOCAVENT vs NASTIC jornada 12

DIMECRES, 7
A LES 22 h
DE MOMENT NO CAL QUE VINGUI NINGU
SI FES FALTA US AVISARE AMB ANTELACIO
CONVOCATS
-JORDI
-ROCO
-ROGER
-JOHAN
-MASI
(COMFIRMAT PER TELEFON)
-AMIC ROCO
-AMIC JOHAN
-AMIC JOHAN
-ILONSU
NO CONVOCATS
-URI
-MARKIS
(MALALT AMB FEBRE)
-CESCU
(MALALT AMB FEBRE)
-DAVID
(MOTIUS LABORAL)
-VATI
(FORA DE VACANCES AL PAIS VASC O NEGOCIAN AMB ALGUN CLUB)
-EDU
(LESSIONAT)
-BERNI
(LESSIONAT)
DATA LIMIT PER FER CONVOCATORIA
DILLUNS, 5 A LES 18H
SI US PLAU DEXEU TOTS LA VOSTRE CONVOCATORIA EN EL PLAÇ, TANT ELS LESIONATS COM ELS RESERVES
GRACIES

17 comentarios:

Anónimo dijo...

En ppi vindré, però, com que és pont, podria ser que marxi fora. Encara no ho sé.

Poseu-me que vindré.

Anónimo dijo...

jo vindr,

que si torneu a guanyar 8-5 almenys que jo stigui vestit amb la samarreta i corrent per allà al mig i sembli que hi he tingut alguna cosa a veure!!!!

a més tindrem cheerleaders!!!!!!

uri

Anónimo dijo...

Allá estaré!

Per cert Uri, guapes si, soltera alguna (50% de les assistents) i ja m'han dit que molta idea de futbol no tenen... però tampoc són tontes hehe...

M'alegro del teu retorn, que necessitarem més pulmons al mig centre

Anónimo dijo...

ja s'ha m'han acabat les excuses, ni teatre amb xicota ni tormells inflamats.com la meva imaginacio no em dona per més haure de recorre a la realitat.
no puc venir ja que juga el barça (aquest equip que avui pot acabar la temporada i els seus jugadors es poden anar de vacances i no a moscu) contra el madriz (si, els campions de lliga, als que haurem de fer el "pasillo")a les 10.00
molta sort a vosaltres que veureu un partit millor del que veure jo!!!
La setmana que ve vinc

Anónimo dijo...

Jo en un principi NO VINDRE, estic de vacances i potser marxo fora

Anónimo dijo...

Vindre

Anónimo dijo...

Senyors, compteu amb mi.

Anónimo dijo...

Estic lesionat, no podré jugar...
esguinç de turmell, sorry

Anónimo dijo...

jo no jugaré.

Anónimo dijo...

alla estare

Anónimo dijo...

A quina hora juguem, Cescu?

Es que depèn de l'hora igual puc portar algú, si fa falta.

Anónimo dijo...

El morete (l'altre) ve encara que no el creieu.

Anónimo dijo...

EI CESCU!!!
Q vindré . que vindre!! I l'Asier diu que tb.

Si falta gent avisa'm que potser podem comptar amb un fitxatge que podria portar jo....


Saluten tuten!

Anónimo dijo...

Ei, jo també tinc ofertes de gent que pot venir, però em poso a la cua, ja que veig que tothom té algun amic a la recàmara.

Els que no responen tècnicament disposen de 3 hores més per dir alguna cosa, Què passa amb els MArcs?

Si total, la lliga ja està decidida

Anónimo dijo...

SI QUE VINC

Anónimo dijo...

En marc GRAELLS vindrà.

A prendre pel cul el barça i el madird!!!!!


jo seré amb el nàstic, els nostres colors.

Visca el mister impacient que tenim. No he pogut ocntestar abans per motius laborals...


estimo el clubç
estimo els companys.
estimo el capità

saalut i força al canut.

fins dimecres!!!!

Anónimo dijo...

PORTARÉ A UN AMIC! FINS DESPRÉS PANTÀSTICS!

JOHAN

ENTRADES