7 de abril de 2008

CONVOCATORIA NASTIC vs RACING jornada 10

DIMECRES, 16
A LES 23 H
CONVOCATS
-CESCU
-JOHAN
-ROCO
-URI
-ILONSU
-GUFAI
-MARKIS
-EDU
-JORDI
NO CONVOCATS
-VATI
(MALALT)
-BERNI
(LESSIONAT)
-DAVID


DATA MAXIMA PER DEIXAR LA VOSTRE CONVOCATORIA, DILLUNS, 14 A LES 18
SI US PLAU, CONTESTEU TOTS, SUPLENS I LESSIONATS
A VEURE SI RECUPEREM ALGUNES DE LES BAIXES
A VEURE SI NO PATIM FINS A ULTIMA HORA PER SABER SI SEREM PROUS O NOI
A VEURE SI MINIM AVISEM DE QUE NO VINDREM A JUGAR QUAN ESTEM CONVOCATS

12 comentarios:

Anónimo dijo...

JO VINDRE

Anónimo dijo...

VINDRE

Anónimo dijo...

VINDRÉ, VINDRÉ

Anónimo dijo...

Jo també vindré.

Osti, el partit ja va ser un caos gràcies al gran arbitratge, però el tema dels despatxos, déu ni do.

Si al final ens donen els 2 punts a nosaltres, vaticino, com a mínim, que un dia d'aquests en Jorge aquest es trobarà les 4 rodes punxades...

Anónimo dijo...

si van enviar a la Juve a segona per despatxos es casi segur que ens donen el partit guanyat.només volia dir que ho sentu per la targeta groga que em "van treure" i que si he de pagar una multa, la pago i cap problema.per el que fa la convocatoria, ho sento, però tiren més dos tetes que una pilota.deixo vacant la plaça de reserva, que me'n vai a teatre.
apa, força el nastic i forza juve

Anónimo dijo...

Jo sí, a veure si a poc a poc anem recuperant el turmell i ja de pas sumem un parell de puntets

Anónimo dijo...

No jugaré

Anónimo dijo...

Vindré...

Anónimo dijo...

jo vindre a no ser k torni a recaure a ultima hora. aixi k en principi conteu amb mi

Anónimo dijo...

A mí em pots posar a la convocatòria com a dubtós, crec que podré jugar però vista l'experiència de la darrera setmana, tampoc em vull flipar.

Però Cescu, ja sé que sempre patim per si trobem gent o no, que els terminis per suspendre partits son molt ajustats, però si hi ha temps fins dilluns 14 a les 18 hrs, tot i que no cal esperar al darrer minut per confirmar, encara falten 72 hores.

Res mes, una abrçada a tots i que tingueu bon cap de Setmana,

Visca el Nàstic!!!!

Anónimo dijo...

vindré

Anónimo dijo...

jo tmb vindré. cireré!!!!

marc is back!!!

ENTRADES