8 de mayo de 2008

CONVOCATORIA NASTIC vs ICE CREAM jornada 13

NOMES QUEDEN 5 JORNADES
DIMECRES, 14
A LES 20:15
CONVOCATS
-JORDI
-JOHAN
-ROCO
-DAVID
-ROGER
-CESCU
-VATI
-JORDI
(AMIC ROCO)
-GUILLEM
(AMIC JOHAN)
-SUPLENS
-JAVI
(AMIC JOHAN)
-PAU
(AMIC JOHAN)
NO CONVOCATS
-MARC GRAELLS
(MALALT)
-MARC ALONSO
(???? COM DE COSTUM)
-URI
(MOTIUS LABORALS)
-BERNI
(LESSIONAT)
-EDU
(LESSIONAT)
-ASSIER
(PER VARIAR NO HA DIT RES)
DATA LIMIT DIMARTS, 13 A LES 10 h
TENIU EN COMPTE QUE DILLUNS ES FESTIU ANEU CONTESTANT JA SI US PLAU

10 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo vinc!

Anónimo dijo...

si la meva grip evoluciona ve, es clar que vindre!!!!!

Anónimo dijo...

Jo vindré i, si faltés gent, li diria als meus amics. Saluten tuten pantàstics!

Anónimo dijo...

jo no vinc. Ncara

Anónimo dijo...

estic lessionat

Anónimo dijo...

Vinga nenes, que us volem tornar a veure a la dutxa!

Compteu amb mi. Però en Jordi (el meu amic), tan aviat li és impossible.

Salut!

Anónimo dijo...

jo no puc,

dimecres tinc un rodatge de nit (de nit vol dir de 7 de la tarda a 7 de la matinada, ho dic per aquells que segueixen dient que no treballo...) amb una estrella del futbol internacional. Sento fallar-vos, però el meu cor estarà amb vosaltres i intentaré fer gestions perquè cert jugador ens vingui a donar un cop de mà algun dia o ens patrocini la temporadad que ve...

visca el nastic

uri

Anónimo dijo...

ei, sembla ser que per aquesta temporada s'han acabat els partits del Barça als dimecres, amb lo qual en cas de necessitat estic disponible per tornar a la convocatoria.
Nosaltres no hem de fer cap passadis oi???
per cert Uri, el Tamudo no es una estrella del futbol internacional...

Anónimo dijo...

jo vinc, pero arribare justet ja k acabo clases caps a les 7.45, aixi k espero arribar just a les 8.15

apa donsss

Anónimo dijo...

Aquí un pringat que treballa el dia 12.

Cescu, finalment compta amb en Jordi, el meu amic, tot i que arribarà justet o amb el partit començat.

Apa!

ENTRADES