22 de mayo de 2008

SOPAR FI TEMPORADA

FINALMENT, EL SOPAR DE FI DE TEMPORADA SERA
DISSABTE, 14 DE JUNY
A CLAU DE SOL
JA DONAREM MES DETALLS A MIDA QUE S´ACOSTI EL DIA
LA TEMPORADA ACABARA EL PROPER DIMECRES, 18 DE JUNY
COM CADA ANY FAREM UN SOPAR DE FI DE TEMPORADA
EL RESTAURANT SERA EL MATEIX DE L´ANY PASSAT, EL DEL NOSTRE COMPANY DAVID CASTAÑO, CLAU DE SOL
SI US PLAU ESCOLLIU UNA DATA PEL SOPAR
DISSABTE, 14 DE JUNY
O
DISSABTE, 21 DE JUNY
A FINALS DE MES TINDRIEM QUE SABER LA DATA DEFINITIVA PER QUE EN DAVID HO TINGUI EN COMPTE
DISSABTE, 14 JUNY ---- 5 VOTS
DISSABTE, 21 JUNY ---- 2 VOTS
INDIFERENT-------------- 3VOTS

10 comentarios:

Anónimo dijo...

21 de juny.

Johan

Anónimo dijo...

Un servidor vota pel 14 de juny

Anónimo dijo...

el 21 no puc. Tinc una boda!!!!
M'agradaria poder asistir i per fer-ho VOTO EL 14.

SI sents els colors del Nàstic, vota 14.
Nosaltres hi serem. i tu?!

Marc Graells

Anónimo dijo...

QUALSEVOL DIA EM VA BE
EL MEU VOT SERA PEL DIA MES VOTAT!!!!!
SI SURT EL 14, DONCS EL 14
I SI SURT EL 21, DONCS EL 21

Anónimo dijo...

Jo també voto pel 14, ja que es probable que aprofiti el cap de setmana llar per marxar fora de BCN

Anónimo dijo...

Se m'en refot. Però em solidaritzo amb el nen Marc i voto 14.

Joan, tens algún compromís pel 14? o simplement prefereixes el 21?

Anónimo dijo...

jo, com els altres, m'apunto al dia més votat, tot i que el xantatge emocional del marc em sembla una mica excessiu!!!!!! Això sí, sigui quan sigui (i si no plou) voto terrasseta!!!!!

Per cert, espero que com a companys d'equip que sou, amb els qui comparteixo moltes intimitats i que m'heu vist les boles més cops que la meva mare (almenys en edat sexualment madura) no permeteu que acabi com l'any passat ni m'abandoneu a la meva sort en qualsevol discoteca de mala mort, en un estat de semiinconsciència perillós i atacant noies que de tan lletges no surten de casa de dia!!!!!!!

Uri (aquest any no beuré alcohol... almenys no tant)

Anónimo dijo...

en principi em va millor el 21

Anónimo dijo...

a mi m'és igual, que treballo els dos dies!!!

Anónimo dijo...

A mi em va millor el 14 de juny, ja que el 21 no hi sere

ENTRADES