30 de octubre de 2008

CONVOCATORIA NASTIC vs ANGUS DUNDEE jornada 8

DIMECRES, 5
A LES 20:15 h
DATA LIMIT PER FER CONVOCATORIA,
DILLUNS 3, A LES 18 H
SI A LES 18h NO SOM PROUS
S´ANULARA EL PARTIT
CONVOCATS
-CESCU
-GUFAI
-RUDIE
-JORDI
-GUILLEM
-MARKIS
-SEBASTIAN
-VATI
-DAVID
(REFORÇ)
NO CONVOCATS
-EIDUR
(MOTIUS LABORALS)
-DANILO
(NO HA DIT RES)
-URI
(MOTIUS LABORALS)
-MANU
(...........)
A VER SI PODEMOS HACER UNA CONVOCATORIA
EN CONDICIONES Y QUE EL MISMO DIA DEL PARTIDO
NO TENGAMOS TANTAS BAJAS Y DEJAR
AL EQUIPO SON CAMBIOS

12 comentarios:

Anónimo dijo...

CLAR QUE VINDRE!!!!!
NO FALTARE!!!!!
A VEURE SI D´UNA PUTA VEGADA GUANYEM EL PRIMER PARTIT!!!!

Anónimo dijo...

vengoooo

Anónimo dijo...

ei jo també vindre!!!! pero no prometo res... dilluns potser surt un titular del rollo: "va ser vist per ultima vegada a les barraques de girona abraçant una farola....".. Buf espero tornar viu si acabo anant!!
Fins dimecres

Anónimo dijo...

Allà estarem per demostrar als de l'Angus Dundee qui som!

i si no, si els observem bé i ens hi fixem una mica, podem aprendre a jugar i alguns trucs nous, hehe

Fins dimecres!

Guillem dijo...

eiii q jo tambe estare al camp !!!

Anónimo dijo...

markis dijo!


Hola nens, jo hi seré dimecres, potser arribo just però hi seré.

Petones!!!

Anónimo dijo...

vendré!!!

Anónimo dijo...

estimats amics i companys,

em dol tremendament comunicar-vos que aquesta setmana tampoc podré venir a jugar!!!!!! Éuna pena perquè després de l'última absència frisava per jugar, especialment tenint en compte que juguem contra un vell rival...

però la vida és capritxosa i divendres nit em van aprovar un projecte de 2 spots per algèria que rodo dimecres justament, la qual cosa crec que farà impossible la meva assistència (especialment perquè juguem, a les 20:15... massa aviat perquè hagi acabat!!!!!)

Si acabés amb temps de venir al sehari a veure com ha anat ens trobarem allà, però ni tan sols sé si això serà possible

visca el nàstic

uri

Anónimo dijo...

M'heu d'explicar si teniu velles "rencilles" amb els de l'Angus Team aquests...vinc amb doble espinillera o que? Per cert dono fe que en Rudie ha sobreviscut a les Barraques de Girona perquè me'l vaig trobar sopant! Apa ens veiem dimecres

Anónimo dijo...

Vinc!

Vati

Anónimo dijo...

tIOS MHA SORTIT CURRO DEMÀ A LES 19:00 AIXI QUE 99% QUE NO PUGUI VENIR.EM SAP GREU. SPERO Q NO ANEM JUSTOS COM LA SETMANA PASSADA!

Anónimo dijo...

orgullos de ser convocat, arribaré justet, fes-me tu la fitxa.

ENTRADES