17 de diciembre de 2009

CONVOCATORIA DOMI vs NASTIC Lliga 1 - Jornada 15

DIMECRES, 23
A LES 20:15 H
***DATA MAXIMA PER FER CONVOCATORIA
DILLUNS, 21
A LES 18 h***
***QUI FACI LA CONVOCATORIA FORA DE TEMPS
O NO LA FACI, QUEDARA FORA DEL PARTIT
ENCARA QUE ES PRESENTI***
CONVOCATS
-URI -JAUME -EIDUR -RUDIE -PAU -MARKIS -VATI -JORDI BOSCH
DUBTES
-BENRY -
NO CONVOCATS
-CESCU (MALALT)
-ROCO (LESIONAT)
-JOHAN (A XILE DE VACANCES)
-DANILO (A ITALIA DE VACANCES)
-GUFAI (NO HA FET CONVOCATORIA)
-TXIKI (NO HA FET CONVOCATORIA)

12 comentarios:

uri dijo...

dimecres que ve sí que vindré!!!! dimarts no jugaré per reservar-me ia veure què passa. A vore si ens n'anem amb un bon regalet de nadal!!!!

Per cert cescu, que el barça ocupi les nostres portades diu ben poc d'aquest equip. Fins ara no havia passat i espero que no torni a succeir

visca el nastic cagumcony!!!!!

Jaume dijo...

Hihi... molt bona aquesta portada, com les de l'As quan guanya el Barça!
Dimecres vindré, aviam si no és tan frustrant com el partit d'ahir, i si no fa tan fred!

Eidur dijo...

Doncs jo m'he partit! Una de les millors portades...allà ben petitet i amagadet el titular del nostre partit!!! Va perquè no s'enfadi l'Uri si tornessim a perdre abultadament una altra vegada posem una portada sobre la propera victòria de l'espanyol (si n'hi ah de pròxima jeje)

Ah per cert dimecres jo i el meu turmell vindrem encara que sigui per arrossegar-nos!

Rudie dijo...

Jo hi seré! Per donar la cara un altre cop!!
FORÇA NÀSTIC

cescu dijo...

Jo finalment no creec que ni pugui vindre com a reserva, ni mister ni a jugar, estic MALALT!!!!!

Pau dijo...

Compteu amb mi!

Eidur dijo...

Qui és l'EUdur!!!! Impostor! no vulguis ocupar el meu lloc!! Jugarà l'EIdur! no tuuu

Roco dijo...

Hola nois.

Res, només dues coses.

Us passo últim comunicat mèdic. Confirmada fractura de la tíbia, però alhora ressonància diu que tinc mig arrancat el lligament creuat anterior i una petita estella de la tíbia que potser m'hauran de treure amb operació. Avui més proves.

I segona cosa: MOLT BONES FESTES A TOTS!

Cescu, si et menges els torrons i tot com a entrenador!!!

Una abraçada del coix.

Berni (via mail) dijo...

no et puc confirmar que pugui venir. Vaig estar a l'hospital fins ahir a la nit. Estic a Girona i ja estic bé. Però he perdut molts dies de feina entre anar a buscar el cotxe i tot, i no estic molt fort. M'agradaria venir, però no sé si estic molt per jugar. Espero estar bé el dimecres i poder sortir a l'hora. Si puc vinc.
Fesme un truc si vos aquesta nit i parlem.
Merci tiu i perdona per no haver fet la convocatoria abans.

MARKIS dijo...

HOLA A TOTS!!!!

JO SÍ QUE VINDRÉ A JUGAR AQUEST DIMECRES
PER F!!!!

TINC GANES DE TORNAR-VOS A VEURE.

SALUT I FINS AVIAT.

BONES FESTES I QUE ES RECUPERIN ELS MALALTONS!!!
A10>

Vati dijo...

En un principi si que vinc

Jordi Bosch dijo...

Jo també vinc!

ENTRADES