10 de diciembre de 2009

CONVOCATORIA NASTIC vs ANGUS Lliga 1 - Jornada 14

DIMECRES, 16
A LES 22:05 H
***DATA MAXIMA PER FER CONVOCATORIA
DILLUNS, 14
A LES 18 h***
***QUI FACI LA CONVOCATORIA FORA DE TEMPS
O NO LA FACI, QUEDARA FORA DEL PARTIT
ENCARA QUE ES PRESENTI***
CONVOCATS
-PAU -JAUME -RUDIE -CESCU -JORDI BOSCH -DAVID -VATI
DUBTES
-URI -
NO CONVOCATS
-JOHAN (A XILE DE VIATGE)
-ROCO (LESIONAT)
-MARKIS (LESIONAT)
-EIDUR (LESIONAT)
-GUFAI (LESIONAT)
-DANILO
-TXIKI (MALALT)
-BENRY (BAIXA ULTIMA HORA)

15 comentarios:

CESCU dijo...

SI FA FALTA TORNARE A JUGAR

Pau dijo...

Merda l'anonimo soc jo

Jaume dijo...

Em fa mal tot, no sé per què...

Vindré!

Eidur dijo...

Després del partit vaig anar al cine i a mitja peli se'm va començar a inflar el turmell de mala mare. Vaig embenat i estic en dubte per la setmana que ve

Rudie dijo...

Jo hi seré!!! Fins dimecres!!
Força Nàstic

marc dijo...

Hola a tots,

Aquest dimecres tampoc vindré, tot i que milor encara em fa mal el dit del peu i així tmb segueixo les indicacions del metges.

Espero que sigui l'últim partit que em perdo... snif snif

molts ànims i amunt nastic!
marc

berni dijo...

jo vindré

uri dijo...

jo crec que ja estaré recuperat o sigui que compteu amb mi pel derbi!!!!

uri

danilo dijo...

yo no estaré. Tampoco el 23. Nos volveremos a ver en enero. Feliz navidad y año nuevo a todos.
forza nastic

gufai dijo...

jo tampoc vinc

Eidur dijo...

TIos no m'ha marxat del tot el mal del turmell i no forçare que és complicat. Em sap greu!

Vati dijo...

SI QUE VINC

VATI dijo...

Vinc!!!

VATI dijo...

Vinc!!!

Benry dijo...

Cescu, no podré venir a jugar el dimecres.

ENTRADES