3 de diciembre de 2009

CONVOCATORIA VOTO EN BLANCO vs NASTIC Lliga 1 - Jornada 13

DIMECRES, 9
A LES 20:15 H
***DATA MAXIMA PER FER CONVOCATORIA
DILLUNS, 7
A LES 18 H**

***RECORDEU QUE ES PONT, EL PARTIT NOMES ES PODRIA ANULAR DILLUNS JA QUE DIMARTS ES FESTA***

***QUI FACI LA CONVOCATORIA FORA DE TEMPS O NO LA FACI
QUEDARA FORA DEL PARTIT ENCARA QUE ES PRESENTI A JUGAR***
CONVOCATS
-PAU -BENRY -JAUME -EIDUR -RUDIE
-JOHAN -VATI -CESCU
NO CONVOCATS
-MARKIS (LESIONAT)
-ROCO (LESIONAT)
-GUFAI (LESIONAT)
-URI (LESIONAT)
-TXIKI (COSTIPAT)
-DANILO (MOTIUS LABORALS)

12 comentarios:

cescu dijo...

Jo com fins ara de suplent

Pau dijo...

Vindrée!!!!

PD: Ànims Rocoooo!!!

berni dijo...

vinc

danilo dijo...

vendré

Jaume dijo...

Vindré, tot i que hi ha Barça de Champions no? O és l'altra setmana, ara no ho sé...

Eidur dijo...

Confirmat dimecres 20.45 el Barça a Kiev. Serà partit de transistors! Al Roco li fan una resonancia el dia 12. Fins llavors immobilitzat i aviam què li fan despres...

Rudie dijo...

ei que jo tb vindré!!!
Roco millorat

Johan dijo...

vindré

Vati dijo...

SI QUE VINC

uri dijo...

ei nanus, jo de moment sóc dubte que encara em fa mal el taló!!!! però dimecres al matí parlaré amb el míster per si puc jugar

si no vinc, a guanyar i si vinc espero que també!!!

uri

gufai dijo...

nanus, jo segueixo de baixa una setmana mes.
el tormell no acaba de millorar.. aixi k prefereixo no forçar.
anims als que hi sereu i a veure si conseguiu una nova victoria!

txiki dijo...

dubte

ENTRADES