11 de marzo de 2010

NOTICIES

2 comentarios:

Roco dijo...

Hola malpelats.

L'altre dia vaig deixar un comentari a la portada de l'aniversari d'en Joan, però tot plegat va desaparèixer en poques hores. Homeeeee, Cescu!!!! Dimissió!!

Res, només era per dir-vos que jo no tinc carnets per anar al Camp Nou (ni me'ls deixen ni els puc deixar), però que si algú vol venir a veure tot el partit a casa meva, tinc crispetes, birres i seharis.

No, més enllà d'això, i per si algú no va llegir el comentari efímer aquell, sapigueu que un servidor ja torna a treballar. Un primer pas, sí. Si més no és l'equivalent a que ja poso una cama darrere l'altre sense por a sentir catacrec.

Ai, petitons, com enyoro el contacte amb el vestidor...

S.

Cescu dijo...

Estimat Roco!!!!
M'alegro que la teva recuperació, encara que sigui lenta, a poc a poc vagis recuperant la normalitat

Sobre el comentari que dius que es va eliminar, nomes dir-te que mai s´eliminen cimentaris, nomes el vaig canviar de secció, ja que el vas deixar en Convocatories.
Al igual he fet amb aquest!!!

Records i bona recuperacio!!!

ENTRADES