6 de mayo de 2010

CONVOCATORIA PEUROS vs NASTIC Lliga 2 - Jornada 12

DIMECRES, 12
A LES 20:15 H
***DATA MAXIMA PER FER CONVOCATORIA
DILLUNS, 10
A LES 12 H***

***QUI FACI LA CONVOCATORIA FORA DE TEMPS O NO LA FACI
QUEDARA FORA DEL PARTIT ENCARA QUE ES PRESENTI A JUGAR***
CONVOCATS
-RUDIE -JAUME -PAU -GUFAI

-JORDI BOSCH -DAVID -ALEX -CERVI -AMIC JAUME

DUBTES

-MARKIS (MOTIUS LABORALS)

NO CONVOCATS

-CESCU

-EIDUR (LESIONAT)

-BENRY (LESIONAT)

-VATI (A PARIS)
-DANILO (MOTIUS LABORALS)
-JOHAN (MOTIUS LABORALS)
**XAVI SUREDA (NO POT)
-URI( A MADRITTT)

17 comentarios:

Johan dijo...

Quina merda... no podré venir!!

Pau, i el croquis que ens havies de fer???? hehehehe

Rudie dijo...

Jo no fallaré!!!
Dimecres estic allà!!
Bona setmana a tothom!

XAVI SUREDA dijo...

No podra venir, te una grabacio!!!

CESCU dijo...

NO FALLARE

danilo dijo...

muy mala hora, debería salir a las 7 y ahora no lo puedo prever. En fin, pongo que no vengo y si veo que puedo avisaré a Cescu

3 dijo...

ieps nasticmaniacs, per fi tinc oportunitat de pujar del "jovenil".en principi cap problema.
si vols que vagi a buscar algú jo plego a les 4,30.ara, segurament vols marxar de la feina abans (tipical hispanish)
fins dimecres

URI dijo...

L'Uri no podra venir, ja que un altre cop sera tota la setmana a madrit per feina

Jordi dijo...

Vindré dimecres al partit en horari infantil!

Força Nàstic!

Jordi dijo...

Vindré!

cescu dijo...

Jo fins dilluns no sabre si puc jugar. Tinc molestias al talo del peu dret.
Dijous tenia molesties pero avui divendres al aixecar-me la cosa esta pitxor i vaig coix.
Deixare pasar el cap de setmana i depenent de com estigui dilluns em convocare o no!!!!

Eidur dijo...

tios. confirmo dimarts. Tinc el turmell xunguet.EMbenat i amb molèsties. Ja sereu trentanyerus ja...

jaume dijo...

SI QUE VINC

Pau dijo...

Vindre a jugar!!!

uri dijo...

madrid s'escriu amb D final, però igualment no podré venir

força nastic!!!!

uri

Cescu dijo...

Ja ho se perico de merda, pero em basarda posar-ho be, mola mes MadriT o podrit
Igual que el vostre camp, que es mes conegut com la Gabia o per l'estadi que no veu el sol!!!!

gufai dijo...

Amb cert retras confirmo la meva assistencia aquest dimecres.

Cescu dijo...

Jo no vindre

ENTRADES