26 de mayo de 2011

CONVOCATORIA JORNADA 14 - LLIGA 2

NASTIC DE PLASTIC
DIMECRES, 1 JUNY
JORNADA DE DESCANS


AMISTOS
L'HOSPITALET ATLÈTIC vs NASTIC
DIMECRES, 1 JUNY 22H
LLOC: C/ Herrero, S/N (L'Hospitalet de Llobregat)
HI HA ZONES D'APARCAMENT DAVANT DEL CAMP. TAMBÉ ES POT ARRIBAR AMB FERROCARRILS.
DATA MAXIMA PER FER CONVOCATORIA I PER BUSCAR GENT SI FES FALTA
DILLUNS, 30 A LES 15 H
CONVOCATS
-EIDUR
-GUILLEM
-JOHAN
-RUDIE
-JAUME
-URI
-JORDI
-MARC
-
DUBTES
-

RESERVES
-
NO CONVOCATS
-PAU (Lesionat)
-VATI
-CESCU
-
PROPERA CONVOCATORIA
ESTARA DISPONIBLE EL, 2 JUNY
NASTIC vs ALL-IN-FC
JORNADA 15 - DIMECRES, 8 JUNY

15 comentarios:

Eidur dijo...

Revenja!!!!!!!!! Va, que els hem de guanyar!!!!!!!A més, és un camp que se'm dona bé. Vaig marcar un gol..en un córner!jeje

CESCU dijo...

CONFIRMARE DILLUNS, PERO TOT SEMBLA QUE SI

JOHAN dijo...

CONFIRMA'T!!! HEM DE GUANYAR AQUESTA VEGADA ALS GERMANS RÍO!!

PER CERT, VOLEU APROFITAR I PROVAR LA NOVA TÀCTICA?

Pau dijo...

Nois...ara sí, fora conyes...

Ahir vaig blocar una pilota i em vaig fer una mica de mal. Tenia el dit una mica caigut, no sé si el vau veure... tot apuntava a una simple capsulitis...

però avui he anat al metge i m'ha dit que se m'ha trencat el lligament del dit. Que segurament se'm quedarà caigut, però que hi ha una petita possibilitat de que se'm regeneri. Si no, m'hauran d'operar.

No jugaré en un parell de setmanes, i no tornaré a jugar de porter aquesta temporada. En 2 setmanes ja vindré a jugar, però de jugador.

Vagi bé, nois i visca el Nàstic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vull saber què és això de la nova tàctica!!!! :D

guillem dijo...

eiii jo tambe vindre !!

li demanare a la meva novia una pisarreta q li vaig regalar x fer tactikes !!!
podriem kedar una estona abansi fer unes birres tot plantejant noves tactiques? hi ha bar en akest camp ?

anims pau

Jaume dijo...

Ostres Pau, no fotis, quina putada... Jo ja vaig pensar que aquell dit no era normal... No pateixis gens per no fer de porter, el primer és la salut!!!!

La nova tàctica ja veus quina és, quedar abans del partit per fer unes birres!!!

Cescu, apunta'm que no m'ho perdo!!

uri dijo...

Jo vindré!!! Sembla que estic condemnat a jugar només els amistosos...

Ara, tal i com ens va serens no vull ni pensar què passarà quan anem mamats!!!!

Pau recupera't i no forcis aquest dit per res!!!! I quan dic res, vull dir RES!!!! fes servir els altres 9 ;-)

Eidur dijo...

Osti Pau...quin greu...vaia temporada que portes...doncs a recuperar-se que a més dels teus braços necessitem les teves cames llarguissimessssss-Una abraçada

Joan dijo...

Vaja, Pau. Recupera't! :(

Al mateix camp hi ha un bar, si voleu veure'ns abans.

PD: De moment som 4, a veure que diuen els demés.

Rudie dijo...

M'apuntooooooo

Jordi dijo...

Via sms confirmat

Anónimo dijo...

Via whatsapp confirmat

Anónimo dijo...

Via whatsapp confirmat

Jordi-Marc dijo...

Els 2 confirmats

CESCU dijo...

Jo si finalment puc venir avisare via mail el mateix dimecres per jugar de jugador

ENTRADES