16 de marzo de 2012

CRONICA LLIGA 2 JORNADA 5 - AC MURO vs NASTIC DE PLASTIC

CRONICA PER L’EIDUR
Més que el resultat, un 2 a 0 sense massa història: els dos gols a la primera part, un Nàstic lluitador però sense arribada, el pa dels últims dies que diríem...més que el clàssic de la nit freda i humida a les escoles pies, les dificultats en la sortida de la pilota i bla bla bla...aquesta crònica voldria començar amb el final de la nit.
Quan entre encaixades i somriures de comiat el Pau ens deia que els pròxims partits els jugaria de jugador perquè les molèsties a l'espatlla dreta no marxaven.

Amb l’esperit una mica culpable d’haver forçat la màquina al nostre porter durant tots i cadascun dels partits, d’haver-lo fet anar sempre per sobre de la línia vermella de revolucions, d’haver-lo xuclat com un vampir aquesta crònica és un homenatge al nostre millor jugador.
Un tio que no té mai una mala cara després de les múltiples badades defensives que el deixen sol davant del perill, pacient en la derrota, sempre positiu...un valent que ho dóna tot pel Nàstic, fins i tot el seu dolor, que només el reconeix al final dels partits, que ha jugat amb mal a totes les extremitats com si res... Aquest és el nostre sentit homenatge cap a tu Pau, el porter que en un partit atura més que altres en tota una lliga.
Suplir-te serà impossible però ara et seguirem gaudint els dies que faci falta en la teva versió de camallarg!

Ànims i ja sabem el que ens toca: a buscar algú sota els pals!!!!

6 comentarios:

Pau dijo...

Buuaaaa... no vull dir que m'he emocionat... però m'he emocionat!! Sembla un drama jejeje. Merci Jordi! En serio, m'ha animat el dia! :D

marc dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
marc dijo...

Brutal la crònica!
PAU. ets un valent !!!!! Ser porter del Nàstic és com quan jugàvem a "matar marcians" al cole de petits. Llepes segur!

I tu ets el nostre benji-paralotodo-price!
Sense la gorra!

Per més que busquem un substitut... ai l'ás! No serà el mateix. Ja em fa gràcia jugar amb tu de jugador.
A veure si el proper dia pot ser.

Molts records i espero veure-us a tots ben aviat.
Amunt nastic ma'n que sin portero!
mrc

Cescu dijo...

Sempre es un drama quan et perdem!!!!!
En el Mon de Futbol sempre es diu que ningu es imprecindeible, pero en el teu cas en el el Nastic es tot el contrari!!!!
Ets la peça clau d'aquest equip!!!!

Pau dijo...

jajajaja ja m'agrada ja que em digueu tot això... em poso vermell i tot.... però sempre ho he dit.. que un bon porter el fa un bon equip! I aquí no és menys!... el que passa és que només sóc una persona que vesteix diferent de vosaltres i per això es nota més el que faig i el que deixo de fer... però i les vegades que m'heu salvat vosaltres què?? Ningú diu res?? En recordo unes quantes sota pals que jo ja donava per perdudes i que vau salvar!!

Ànims equip, ara m'haureu de patir una mica de jugador jejejeje

Merci a tots!! :D

Cescu dijo...

Amb aquest tema no et donare pas la rao, no siguis tant humol que tots sabem que no tens rao.
Si em jo tornes ara a la porteria, segons la teva teoria, que et penses...ara em diras que encara que em vesteixi diferent als companys es notara me el que faig, sempre es veura el que deixo de fer!!!!
I per bon equip equip que ho hagi, que malgrat els resultats mai s'ha dit el contrari, et puc asegurar que no soc mes bon porter.

Aprofita aquestes 2 setmanes per descansar i per recuperar-te el mes aviat, que ja veus com et trobarem a faltar entre els 3 pals

ENTRADES