26 de septiembre de 2007

COMFIRMACIO Nastic Vs Premia, 27/09 a les 22:30h

Si us plau
Aneu comfirmant al Blog si vindreu o no, aixi anirem practicant de cara a la setmana que ve, que recordo que el mail ja no l´utilitzarem
Per una altra banda, finalment dema no estrenarem equipacio, fins dintre de 2 setmanes no las tindrem, per aixo dema portare les del Pans & Nastic, Joan, Roco i Massi, a partir de dema i fins que no tinguem les noves, porteu una samarreta per jugar de color groc
Bueno, aneu contestant sobretot!!!!
http://www.newsport.cat/

Cescu

12 comentarios:

Anónimo dijo...

Per supossat que vindre al amistos!!!!!!
Mes que res pq fa gracia fer un des`plaçament fora de BCN ciutat!!!!

Anónimo dijo...

Jo vinc si en Vati em puja al seu cotxe.

Anónimo dijo...

OK. Jo vinc pel meu compte des del Vallès!

Anónimo dijo...

Jo també vinc... llàstima això de les equipacions, jo que ja em veia de verd!

Jo vindré aniré amb en Joan.

Fins dijous!

Anónimo dijo...

Iepa,
jo tambe vinc... amb en joan i en jordi. ens veiem dema!
salut!!

Anónimo dijo...

CONFIRMAT!

Anónimo dijo...

Confirmat tb! Jo crec que el proper pas és adquirir un autobús per als desplaçaments del club! hehe

Fins demà.

Anónimo dijo...

els compromisos publicitaris amb un restaurant de snat just no em deixaran viatjar amb l'equip

Anónimo dijo...

JO TAMBE VINC

Anónimo dijo...

jo vinc al partit d'avuí i encara no se on s'ha d contestar xo ja ho trobaré

Anónimo dijo...

buenas maricas, sóc l'uri i sí que vinc a l'amistós. sé que és tard per contestar però així practico això dels comentaris

Anónimo dijo...

PER CERT, PELS QUE VAN VENIR AMB MI A FER L'STAGE DE PRETEMPORADA A TARIFA, COM VEUREU A LA FOTO DEL BLOG FA 7 TEMPORADES JA ERA TAN BLANC COM ARA, AIXÒ ÉS DE TANT JUGAR SOTA LA LLUM DELS FOCOS PER TOT EL MÓN, SI JUGUESSIM DE DIA POTSER ESTARIA MÉS MORENET

ENTRADES