27 de septiembre de 2007

POSSIBLE NOU CAS FIGO AL NASTIC

Hola Equip!!!!
Us comunico que pel partit d´avui, es pot produir un nou cas Figo.
Jordi Borrell, esta negociant, la contractacio d´un jugador nostra pel partit d´avui,
En Sergi Roca (Crouch)
Si el fitxatxe s´acaba fent efectiu, es podria considerar una TRAICIO al Nastic!!!!!
Estarem a l´expectativa del que passa en les properes horas
En Roco pot ser el nou JUDAS


Mireu, mireu el comentari que ha deixat en Roco!!!!!!
En Figo, poc abans de marxar deia el mateix!!!!!!!!!!, que el Nastic es i sera sempres el seu club...., que l´han intentat desestabilitzar.....
JO UNS HO CONEIXEM
!!!!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

A veure pallús.

Només vull aclarir tres coses:

1-El Nàstic de Plàstic és el meu equip i ho serà sempre a menys que es dissolgui (cosa que espero que no passi fins que tots viatgem amb l'Inserso)

2- En Borrell, rotllo Mourinho, està intentant desestabilitzar l'equip contrari.

3- Això sí, si en un amistós el meu canvi provisional de samarreta (o el de qualsevol de nosaltres)ha de permetre que es jugui el partit per manca d'efectius de l'equip contrari, l'important és jugar. Tot i que tampoc està clar que això acabi passant avui...

4- I mai més... INSISTEIXO, MAI MÉS posis el meu nom al costat del d'en Figo, i menys si és per comparar-m'hi. Que ja sembles un tabloide britànic rotllo The Sun o així!

Apa!

ENTRADES