20 de marzo de 2008

COMENTARIS EXTRAS

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Cescu, què ha passat?

Anónimo dijo...

Es va donar un cop al cap i se li han passat les ganes de fer el blog.

Potser si n'hi donem un altre deixa de fumar.

Anónimo dijo...

Despres d´un saque de corner en contra, va haver un embolic dins de l´aera entre 3 jugadors i jo, un daventer em va agafar del pit i em va emputxar cap enrrera, caient d´esquena i golpejant-me el cap contra el terra
Al aixecar-me estava atordit i d´un ull veia borros.
Vaig anar al vestuari, tot sol i sense l´ajuda de ningu a refrescar-me, pero la cosa continuava igual.
Vaig acabar el partit sense cap millora.
Un cop a casa meva, cap a les 24, vaig començar a notar molt dolor a l´esquena i cervicals, acompanyat de fort dolor de cap, pero per sort de l´ull ja estava millor i començava a veure be.
vaig decidir anar a la mutua de Catalonia.
Em van fer radiografies de l´esquena i cap i el diagnostic va ser, forta contractura a l´esquena i cervicals, en un principi per aixo repos i pastilles.
Del cap, tinc que estar al lorito, ja que el fort mal de cap que tinc podria ser que fos alguna cosa, si continua el mal tindria que tornar pq em fessin un escaner
Resumint que estic fet una braga
Gracies Jordi per per preguntar

Anónimo dijo...

Vinga xavalín, fes bondat. A Colera ja et faré els massatges que em fa la meva fisio. Ai la Maragda...

Anónimo dijo...

ei cescu, aprofita el ministage de Setmana Santa i descansa que haurem d'estar a tope!

Millora't!!!

I bona Setmana Santa a tots els Pantàstics!!!

Anónimo dijo...

Ei nenes! He trucat a un parell de fitxatges estrellats (perdó, estel·lars!!) per a que cobreixin les baixes de demà. M'han dit que m'ho confirmaran, aií que res segur de moment...

Cescu millorat i deixa't cuidar fen-te uns massatges penials, que diuen que van bé pels simtomes de veure-hi borrós... que dic?? estic malalt... hehe

Cuida't!

ENTRADES