20 de marzo de 2008

CONVOCATORIA NASTIC vs ALMOGAVERS jornada 7

DIMECRES, 26
A LES 22:05

CONVOCATS
-CESCU
(NO TINDRIA QUE JUGAR PERO PER NO ANULAR EL PARTIT HO FARE, PERO NO ASEGURO QUE PUGUI JUGAR TOT EL PARTIT, DEPEN DE L´ESQUENA)
(AIXO SI, SI AL FINAL SOM 6 AVISO QUE NO JUGARE Y SI SOM 8 O 9 TAMPOC JUGARE)
-ROGER
-JOHAN
-VATI
-MARKIS
-ILONSU
-EDU(REFORÇ)
DUBTES
-ASSIER
(DIU QUE VE, PERO AMB ELS SEUS ANTECEDENTS MILLOR NO CONTAREM AMB ELL PER SI LES MOSQUES)

BAIXES
-BERNI
(LESSIONAT MINIM 3 SETMANES)
-JORDI
(LESSIONAT MINIM 2 SETMANES)
-URI
(LESSIONAT MININ 2 SETMANES)
-ROCO
(RECAIGUDA LESSIO MININ 2 SETMANES ESQUENA I MOTIUS PERSONALS)
-DAVID
(LESSIONAT MINIM 1 SETMANA)

14 comentarios:

Anónimo dijo...

JO COM SEMPRE
ESTARE DISPONIBLE PER L´EQUIP PER AQUEST PARTIT SEMPRE I QUAN SIGUEM 6 0 7
BONA SETMANA SANTA

Anónimo dijo...

JO TB ESTARE

Anónimo dijo...

VINDRÉ

Anónimo dijo...

Nois, ja em sap greu i no sé si ho podreu suportar, però jo seré baixa.

I mira que els Almogàvers aquests els tinc ganes...

Anónimo dijo...

Jo vindré

Anónimo dijo...

Comfirmo la meva presencia a la que espero que l´Uri torni a l´equip, pq ja esta be de les seves lesions misterioses, sembla en De la Peña ja

Anónimo dijo...

Seguiré de baixa dues setmanes més, així que em perdré un altre partit.

Això ja sembla la infermeria de can Barça

Anónimo dijo...

Si que vindre

Anónimo dijo...

Baixa per una contractura cervical i dorsal i traumatrisme craneal sense perdua de coneixement

Anónimo dijo...

Collons, quantes coses que et vas fer, negritu. Si més no va servir per evitar el 3 a 4. Momentàniament, és clar...

Anónimo dijo...

vindré segur.

Anónimo dijo...

Finalment no podre venir, m´he resintit del meu equinç

Anónimo dijo...

jo no sé què collons feu al llit amb la parenta, però el berni es ressenteix de l'esquinç i el cescu... fer-se una contractura cervical i un traumatisme craneal és de rocco sifredi!!!!!!!!

pel que fa a les meves lesions, no són misterioses, són una putada i prou, però m'alegra que el vati frisi perquè torni a l'equip... o és que vol que torni a les dutxes?

bueno, en resum, que no jugaré, que tinc el turmell que em fa més mal que sentir cantar la puta del gobernador de new york, i això que en el meu stage a canàries he intentat reforçar la musculatura caminant en banyador per la platja mentre aquí uns es morien de fred, jejeje

uri

Anónimo dijo...

VIA SMS M´HA DIT
QUE VINDRA.....


CESCU

ENTRADES