26 de marzo de 2008

COMENTARIS EXTRAS


5 comentarios:

Anónimo dijo...

Vaya racha que portem!

Espero que et milloris chaval, que necessitem el nostre "jugador de dibujos animados en forma"!!!

Anónimo dijo...

Sí senyors, el Marc es va fotre un bon llenyot!!!!!!! vaig veure les marques que la seva moto va deixar a terra en aproximadament 10 metres i la veritat és que va tenir sort!!!!!!!

Clar que això passa quan en comptes de mirar vas pensant en foll... perdó, vull dir pensant en feina!!!!! (és conya, recupera't markis)
Per cert, molt bé cescu per utilitzar una portada on es veu com el millor equip de bàsquet de catalunya va guanyar la copa del rei una vegada més!!!!!!! i donant un especatcle que els de can bar$a no poden comprar ni amb diners... jurjurjur


PD.- Vati, qui va ser el crack que va decidir que el marc gasol no podia jugar al bar$a? va ser el mateix que va fitxar el marconato? jajaja!!!!!!

Anónimo dijo...

Ei tius!!!!!!!!!

Vale sí, ja sé que sóc molt pesat, però és que a part que fa molt que no jugo acabo de descobrir que el nostre blog ja té més de 2000 visites!!!!!!!!!!!!!!!

D'aquí poc ens patrocina alguna gran marca, ja ho estic veient, aneu-vos mirant els catàlegs de velers que l'any que ve cobrarem un pastón (i jo a més em faré un esguinç i cobraré sense fer res, com el Ronnie!!!!!)

Imagineu-vos si a sobre guanyessim i donessim espectacle!!!!!! (no Cescu, lo que donem fins ara no es pot dir precisament espectacle... més aviat peneta, o vergonya o fins i tot grimilla... jejeje, és conya nois)
vale, ja està, ja no faig més comentaris...
i que consti que jo no he penjat tres cops el mateix comentari, és el blog que s'ha tornat boig... ja s'està imaginant la victòria de la setmana que ve!!!!!!!!!!!!!

Visca el nàstic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uri

Anónimo dijo...

Tot confiant que aquestes dues setmanes de descans m'hagin anat bé per l'esquena, compteu amb mi per dimecres.

Jo, com Touré Yaya, compromís amb l'equip.

Anónimo dijo...

Ep, ep, que m'he equivocat de lloc pel mail anterior. Ara el copio al lloc de la convocatòria.

El que volia dir era mostra el meu suport a en Marc perquè, com tots els lesionats, torni el més aviat possible!!!!

ENTRADES