31 de marzo de 2008

CONVOCATORIA NASTIC vs GLORIOSO

DIMECRES, 9
A LES 20:15
CONVOCATS
-CESCU
-VATI
-JOHAN
-ROCO
-ILONSU
-URI (TOCAT)
-EDU
NO CONVOCATS
-BERNI
-GUFAI
(MALALT)
-JORDI
(PER RECOMENACIO MEDICA ENCARA
ESTARA 1 O 2 SETMANES MES DE BAIXA)
-ASSIER
-MARKIS
-DAVID
DATA LIMIT PER CONVOCATORIA DIVENDRES, 4 FINS LA NIT A CAUSA DE LES NUMBROSES BAIXES QUE TENIM, LA CONVOCATORIA LA FAREM ABANS PER PODER TINDRE TEMPS MATERIAL PER CONSEGUIR GENT, SI NO FOSSIM PROUS IGUALMENT DILLUNS A LA TARDA TRUCARE PER ANULAR-LOEDU I DAVID, CONTESTEU SI PODREU VENIR O NO, SI FINALMENT NECESSITEM GENT US AVISARE ELS LESSIONATS, VINGUEU O NO SI US PLAU TAMBE FEU LA CONVOCATORIA GRACIES A TOTS





13 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo vindre
Como no!!!!!

Anónimo dijo...

Jo tambe Vindre i a veure si recuperem alguna de les baixes

Anónimo dijo...

VATI QUE VIIIIIIIIIIIIIIINC!!!!!!!!!!!!!

Després de duest setmanes d'intensa recuperació al gimnàs (si em compareu amb el ronnie veureu que tinc un ritme de recuperació increïblement ràpid ;-) i ja sense molèsties, crec que puc tornar-me a cxalçar les botes i a vestir la samarreta del nàstic!!!!! (Si el Cescu se'n recorda de portar-me-la que la té ell (Visca els pronoms febles!!!!)

Això sí, com el doctor pruna em va dir, si noto problemes durant el partit demanaré canvi i dirigiré la victòria des de la banqueta (perquè un grabn jugador ho és dins i fora del camp!!!)

I també agrairé a tots els rivals que tractin bé el meu turmell (per variar) amb una cerveseta post-partit.

Sí vati, a tu també et convidaré, que sinó ets capaç de fotre'm tu una patada per darrera només per reivindicar una birra per tu!!!!!!!
a veure si em poseu un motta al costat, que jo sóc com el delapeña que necessito algú que em faci la feina bruta per poder crear (a part de perquè em trenco molt i m'estic quedant calvo)!!!!!

Jo us la passo, el marc que corri (per variar) i les pilotes que les recuperi el Vati i sinó que les pari el Cescu que per això és el que té la fitxa més alta!!!!!

URI

Visca el nàstic (uri, el del turmell de plàstic)

Anónimo dijo...

VINDRE PENYITA!! URRA EL NÀSTIC, FORA LES LESIONS!

SALUT!
JOHAN NESKENS

Anónimo dijo...

L'anònim vindrà si necessiteu gent per jugar.

Edu

Anónimo dijo...

Ei nanos!

Tot i que queda una setmaneta faig una crida a l'optimisme i em convoco per al proper partit.

Espero que l'Edu sigui el nostre "Davids" i comencem un nou cicle victoriós!!!

P.D: Cescu, no sé quants convocats hi haurà finalment, però tenint en compte que en lloc del "Nàstic de Plàstic" semblem els "Fills de l'Edmilson", si l'Edu pot venir millor que millor.

Anónimo dijo...

Jo segueixo lesionat.

M'agradaria venir a veure el partit de totes formes.

Cescu convoca'm com a públic.

Anónimo dijo...

Tot confiant que aquestes dues setmanes de descans m'hagin anat bé per l'esquena (per això pago a la Maragda, collons), compteu amb mi per dimecres.

Com Touré Yaya, compromís amb l'equip.(Encara que després em mogui leeeeeeeentament)

Anónimo dijo...

Markis the 4th.

Hola Equip.
M'han emocionat les mostres d'estima i suport arrel del malaurat accident sofert.

Malauradament les seqüel·les físiques m'impediran participar en el proper partit al vostre costat.
Esero poder asistir a l'encontre en qualitat de mister-espectador juntament amb el beni el guay.
Farem l'anàlisi tècnic des de la graderia ide cheerlidering al mateix temps.

El berni ja té els 'ponpons'.

En resum: No jugaré el proper partit però intento vernir a animar-vos.

Salut i gloria al Nàstic -per aquest ordre-
a 10
markis, the 4th

Anónimo dijo...

A causa del partit del Barça de champions, no podre venir

Anónimo dijo...

alla estare

Anónimo dijo...

vinc!

Anónimo dijo...

Jo vinc,

però no jugaré més de 5 minuts segur.

ENTRADES