2 de abril de 2008

COMENTARIS EXTRAS

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Buenas cescu, sóc l'uri (com podràs comprobar més avall, quan firmi) i estic d'acord amb el jordi. Tot i ser 8 convocats, tenint en compte que més d'un tornem d'una lesió i fa temps que no juguem, crec que no estaria de més convocar l'edu i així tenir un canvi més i una peça més per reforçar-nos. A més, ni quan no estem lesionats es pot dir que siguem tots com el hayle selassie amb la qual cosa seria prident i convocaria un pulmó de més...

Però bueno, a poc a poc el nastic va tornant, ara falta recuperar el marc i el berni de les seves lesions (tenim la davantera justeta...) i que el massi s'enteri d'una vegada que està apuntat en un equip i ja hi serem tots. Jo tinc bones vibracions pel que queda de segona volta...

Tot i així, i com diria el Sr. Lobo "no empecemos a chuparnos las pollas todavía" que els partits s'han de jugar.

Apa doncs, ens veiem dimecres (per cert Cescu, m'han enviat un mail de catalonia sports convocant-me... que no saben que ja tenim un blog?)

Visca el nastic

Uri (ho veus Cescu com sí que era jo!!!!)

Anónimo dijo...

Jo també he rebut el mail aquest de catalonia sports. Crec que en Fede i companyia no se'n fien de tu, Cescu. Com que els amenaces tantes vegades de suspendre el partit per falta de gent...

Vinga malpelats, que juguem contra els de la samarreta de l'Apañó! Ups, això em fa desconfiar del retorn de l'Uri justament en aquest partit... Jugaràs amb el Nàstic, no, Mr. calçotets perduts?

Anónimo dijo...

físicament jugaré amb el nastic, però potser tindré el cor dividit...

jejeje, no us enfadeu, però és que heu d'entendre que el fet de veure que l'espanyol és líder d'alguna lliga, encara que sigui la del catalònia sports, fa somniar a qualsevol perico!!!!!! clar que últimament els culés em deveu entendre molt bé jejeje

visca el nastic

uri

ENTRADES