6 de marzo de 2008

CONVOCATORIA ICE CREAM vs NASTIC jornada 5

DIMECRES, 12
A LES 21 H

12 comentarios:

Anónimo dijo...

Companys, jo no defalleixo.

Compteu amb mi per aquest partit!

El cava del Sehari ens espera!

Anónimo dijo...

volando voyyyy

Anónimo dijo...

Ei nanos,

em sap greu que al final fallès més gent; m'hauria d'haver inscrit com a dubte; però fins a les 17:30 no tenia visita amb el metge i confiava en que tot fos una "tonteria" que amb una mica de reflex no es notés.

La setmana que ve també sóc baixa, ja que haig d'estar 10 dies "en el dique seco".

Bon finde i sort per al proper partit!

Anónimo dijo...

SI NO TENIM QUE ANULAR EL PARTIT PER FALTA DE GENT......
JO VINDRE!!! COM SEMPRE

AIXO SI, SI EL DIA DEL PARTIT ENS PRESENTEM 6 JUGADORS JO NO JUGARE

Anónimo dijo...

COM BE VA DIR LA SETMANA PASADA L´URI NO VINDRA A JUGAR A CAUSA DE LA SEVA LESSIO
(CESCU)

Anónimo dijo...

Vindré amb una condició...
que el cescu es presenti com a president de la generalitat. Segur que amb ell les coses anirien millor en aquest món.

Anónimo dijo...

JO JA NO VINDRE

Anónimo dijo...

SI QUE VINC

Anónimo dijo...

el portaveu de lasier comunica k ve
puto mohama i visca el nastic

Anónimo dijo...

vinc

Anónimo dijo...

Ep, que parla el Markis!!!!!

Jo vindré aquest dimecres siiiiiiiiiiiiii

Anónimo dijo...

Jo vindré, però que en Cescu també vingui! No m'imagino un nàstic sense ell. Que no pot ser Cescu.

Joan

PD: Sento no poder escriure abans la confirmació, però es que no tinc internet encara a la nova casa.

ENTRADES