7 de marzo de 2008

RETIRADA

EM RETIRO DEL NASTIC!!
Aquest dimecres ja no vindre com a jugador!!!!
Es el millor per l´equip i per mi, ja fa messos que la cosa esta tensa i amb el que sento pel Nastic i la dedicacio que li posso, vec que es incompatible l´amistad que tinc amb la majoria dels jugadors(hi han que els coneixo desde fa 15 anys), amb la passio que tinc pel Nastic i abans de perdre alguna d´aquestes amistads, prefereixo abandonar el vaixell que vem començar a construir ara fa 7 anys.
Com he possat en unes de les portades al blog, no se si es un punt i a part o un punt i final, el temps dira, potser d´aqui unes setmanes o per la segona volta un cop la cosa s´hagi
refredat, qui sap, a lo millor torno, pq cal recordar que vem pagar una mica de pasta per apuntar-nos.
Aixo si, com que aquesta lliga tambe la vaig pagar, em dedicare nomes al blog, continuarem fent les convocatories pel Blog i cada setmana despres del partit, tindreu la cronica penjada.
Cada partit vindre com espectador i em quedare a la grada per despres continuar el blog, estimo massa al Nastic com per deixar-lo de cop.
Ja ens verure´m i estem en contacte

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Doncs jugarem 5

Anónimo dijo...

Es clar, tens tota la rao del mon, es pot jugar amb 5 o amb 4, 3, 2, 1 o Cap jugador.
Igual que tambe es pot jugar amb mes ganes, tambe es pot ser una miqueta mes serios, tambe ens podria tocar la Primitiva, d´una vegada per totes podria acabar la guerra entre Palestins e Isralians, el Barça podria fer el triplet aquest any, es podria acabar la fam al tercer Mon, Iran podria i tindria que aturar el seu programa d´enrequiment d´urani i fins hi tot aniria molt be que plogues una miqueta perque els pantans s´omplin d´aigua i no tinguem tanta sequera.
Hi han tantes coses que es podrien i voldriem fer, pero que no ens dona la gana fer-les!!!!

P.D.
S´EM DESCIUDAVA, TAMBE PODRIA ACABAR D´UNA VEGADA PER TOTES LA VIOLENCIA MACHISTA, QUE S´ESTA CONVERTINT AMB UNA LACRA PER LA SOCIETAT CATALANA I ESPANYOLA
I TAMBE QUE D´UNA VEGADA PER TOTES SIGUI DIALOGAN O NO QUE ETA DEIXI DE MATAR D´UNA PUTA VEGADA
O QUE TOTS ELS GRUPS TERRORISTES ISLAMICS ES DEDIQUESSIN A FOTRES LES BOMBES PEL CUL I ES MATESSIN ENTRE ELLS.
PODRIA DIR MOLTES MES COSES SOBRE TEMAS RELACIONATS AMB POLITICA, SOCIALS, ETC I DEL MATEIX NASTIC, PERO CREEC QUE LA LLISTA SERIA MASSA LLARGA I ES FARIA PESSAT LLEGIR-HO TOT, IGUAL QUE ES FA PESSAT TAMBE MOLTES MES COSES

Anónimo dijo...

Osti, Cescu, perquè no avisaves x la roda de premsa?
Ho he estat comentant amb els companys d'esports de la ràdio i se senten agreujats per l'exclusiva que has donat al Mundo Deportivo.

Vinga va, no ho fem tot tan gros. Perquè no ho és. Dimecres ens la veiem a la dutxa. Bon finde a tots!

Anónimo dijo...

Cescu tio, un Nàstic sense tu és com un barça sense Puyol; impossible.

Anónimo dijo...

ei cescu, estic d'acord amb tu amb tot...

menys amb lo de que el barça faci el triplet!!!!! jajaja

jo dimecres no jugaré, segueixo de baixa, però si puc prometo acostar-me a veure el partit i de pas a veure si hi ha una mica de diàleg i posem fi als problemes...

visca el nastic!!!!!

Uri

Anónimo dijo...

-Ep, que parla el Markis!!!!!

Jo vindré aquest dimecres siiiiiiiiiiiiii
a veure el darrer partit del cescu?
quin tipus de broma és aquesta?
qui li ha fout un cop al cap...


En fi que el dimecres ja li fotré jo la òstia al cap.
Records i bona mitja setmana.

SAlut!!!

Anónimo dijo...

No sé si riure o plorar.

Anónimo dijo...

De què cullons va tot això?

ENTRADES