30 de julio de 2008

NASTIC DE PLASTIC 08-09

JA TENIM PREU DEFINITIU
LA TEMPORADA COSTARA 2272 € MES LES FITXES, QUE SON 15 € PER JUGADOR.
TENIN 69 € DE BOTE DE LA TEMPORADA PASADA
(encara no se sap si entraran equipacions com l´any passat),
LA COSA QUEDARA AIXI:
PREU LLIGA: 2203 €
11 FITXES: 165 €
12 FITXES: 180 €
1 EQUIPACIO: 50 € APROX
11 JUGADORS : 216 € APROX
12 JUGADORS : 199 € APROX
SI AQUESTA TEMPORADA NO S´INCLOUEN LES SAMARRETAS, LES PERSONES QUE LA NECESSITIN, EM POSSARE EN CONTACTE AMB ELLS PER DEMANAR TALLES I DORSAL PER DEMANAR-LES,
AIXO SI, CADASCU ES TINDRA QUE PAGAR LA SEVA
A PRINCIPIS DE SETEMBRE TINDREM QUE FER EL PAGAMENT PER APUNTAR-NOS
JA ESTAREM EN CONTACTE PER FER L´INGRES
COMFIRMATS
- CESCU - GUFAI - VATI
- JORDI BENTANACHS
- URI - JORDI
- MARKIS - MANU
DUBTE
-DAVID
BAIXES
-BERNI
-JOHAN
-DANILO
-SEBASTIAN
-ROCO
-ASSIER
-ILONSU

13 comentarios:

Anónimo dijo...

ESPERO QUE EL CLUB CUENTE CONMIGO LA TEMPORADA QUE VIENE Y ME INCLUYA EN LA PLANTILLA. LO HE DADO TODO POR LOS COLORES DEL NÀSTIC Y ME SIENTO MUY ORGULLOSO DE PERTENECER A UNA INSTITUCIÓN TANT SERIA Y HISTÓRICA COMO EL NÁSTIC.

Anónimo dijo...

Jo espero que el Nastic pugui continuar per defendre el color verdos de l´equip per 8 temporada consecutiva

Anónimo dijo...

Ei jo estic ultimant la meva carta de llibertat amb l'equip Duffman de la Meiland. Podeu comptar amb mi. I si voleu també amb el meu germà mitjà que la toca. Ja em direu algo. Apa que vagi bé!

Anónimo dijo...

De petit el meu somni ja era arribar a jugar al Nàstic, un dels grans, i vull seguir en aquest gran club una temporada més.

Els resultats no han estat els esperats, però tinc fe en aquest bloc i estic convençut de què els títols tornarán a les nostres vitrines.

A més, quin altre club està tan a prop del Sehari?

Anónimo dijo...

Compteu amb mi segur!!!!!!!

De fet ja tinc ganes que comenci la nova temporada i espero que l'any que ve, quan m'hagin instal·lat el turmell de titani que li he encarregat a uns japonesos no m'hagi de perdre tants partits per lesió com aquest any

visca el nàstic

uri

Anónimo dijo...

Hola a tots.
Mister i companys de penes i alegries...

Faig balanç i malrgrat el resultat final de la classifiació estic satisfet. Hem donat guerra, els hem fet suar i a hem guanyat i tot.

Espero poder seguir l'any vinent defençant els colors del nàstic, els de la meva sang, els de la meva gent.
Serà un orgull suar, cridar, lluitar i vèncer l'any vinent al vostre costat.

Ara em dedicaré a millorar la meva preparació física, les meves habilitats tècniques prestant els serveis a Atletico. Tenim un estaig a terres bnàrberes on vickings depiatats ens la faran suar.

Poraré el Nàstic al cor i fins que ens tornem a retrobar us desitjo un bon estiu. Follue, folleu que el mòn s'acaba i espero veure-us aviat.

Molts ànims. Molts records.

Passeu- ho molt rebé!
Fins aviat.

Marc , markis the 4th
Killer en hores baixes però motivat com cap altre.
Petons!

Anónimo dijo...

sisi, jo segueixo si encara voleu algun patata a l'equip!

Anónimo dijo...

Jo segueixo, o torno a començar millor dit.

He decidit tallar-me el peu esquerre i jugar amb el pitu a partir d'ara, que allà segur que no m'agafen tendinitis.

Anónimo dijo...

Xavalins,

He interromput momentaniament la meva lluna de mel (com sona aixo) a New York, per entrar al blog i revisar quina era la situacio del nostre club, el Nastic.

M,alegro moltissim del fitxatge d'en Jordi Bentanachs. Crec que justificara el seu sou amb bons partits i sobretot dedicacio.

Tambe veig que busquem al mercat internacional... Mirare x aqui, perque al metro de NY hi ha molta varietat...

I tot plegat, basicament l,aposta que veig que esta fent la directiva per la temporada que ve, fa que, malgrat que no m,han trucat per millorar el contracte, anuncii oficialment...

...QUE PODEU COMPTAR AMB MI, es a dir amb en Roco Destraler, per la temporada que ve.

Sera un honor tornar a vestir el color verd de la samarreta, que per cert es el color que vaig escollir per la corbata del meu casament. Ah, i no es veia, pero a sota hi portava el meu numero, l,11, es clar.

Apa estimats, una abracada!!!!

Anónimo dijo...

SI SIGUIRE

Anónimo dijo...

NOU FITXATXE

Anónimo dijo...

Doncs jo a vegades sí que he tingut tendinitis al pitu!!!!

Per cert, què s'ha pres el marc? que fa uns comentaris que sembla el william wallace abans de la batalla!!!!

ens veiem el setembre. Jo vindré amb el 4 de brasil i espero que amb la cadera mig fora de lloc i el capullo irritat!!!!

uri

PD.- VATI tiu, un any sencer sense escriure res al blog i ara no ets capaç de posar més de 2 Paraules!!!!

Anónimo dijo...

Acabo de entrar en la disciplina de esta emblema´tica institución y ya sienbto la presión de la camiseta...eso si es to un orgullo llevar estos colores...

Los defenderé con mi sangre

Manu

ENTRADES